Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook Antidote

Witajcie kochani! 

W piątek do Plazy trafiła nowa, limitowana kolekcja Antidote. Jak zawsze pojawiły się słabe rzeczy jak i perełki dla każdego z nas. Dla mnie jednym z ciekawszych i bardziej uniwersalnych rzeczy były spodnie, które pojawiły się w trzech kolorach. Mają fajny krój i sprawdzą się w różnych stylizacjach. Moją uwagę przykuła również biała marynarka i koszulowa sukienka, z których wykorzystaniem stylizacje możecie zobaczyć poniżej. Na pewno zwróciliście uwagę na to iż większość rzeczy to projekty nowej marki Fenty.
-3siostry

-Moim zdaniem hitem kolekcji jest biała marynarka z wielkimi ramionami, na spoilerach od razu wpadła mi w oko. Z paskiem do zestawu wygląda świetnie, a talia doll jest pięknie podkreślona. Kolejną rzeczą są sneakersy z Balenciagi - wiem, wiem oklepane, ale mi się podobają i mam nadzieję, że w przyszłości coś fajnego uda mi się z nimi stworzyć. Biały t-shirt, różowa koszula, biała marynarka, czarna sukienka i spodnie to kolejne rzeczy, które udało mi się kupić i z których jestem bardzo zadowolona! Są bardzo przydatne w każdej kobiecej szafie, a co lepsze nigdy się nie znudzą! Kolorowy gorset to absolutny must have dostawy - jest uroczy i na pewno urozmaici nasze stylizacje. Z dodatków wybrałam pomarańczową torbę, a lnianą od Jacquemus otrzymałam od Agi. Z początku mi się nie podobała, ale z czasem nabrała "barwnych kolorów" w mojej głowie i już ją chciałam. Dokupiłam także wszystkie kolczyki. Zwiewna suknia w żywych kolorach - zakochałam się w niej i musiałam ją kupić. Oczywiście z szalikiem do kompletu. Są jeszcze 2 artykuły, z których nie jestem do końca zadowolona, a mianowicie wielka dżinsowa kurtka i czapka na pasku - czemu to wzięłam, szczerze nie wiem. Była to chyba presja czasu. Ogółem uważam, że kolekcja jest super! Na pewno jedna z lepszych w Antidote
-Marta3222


Marta32222


MajkaStar1999



 Aguuniek 



RockaRolla_


8 komentarzy:

  1. Dla mnie kolekcja jest super, idealne kolory, świetne rzeczy. Wy poradziłyście sobie genialnie! Podobają mi się wszystkie stylizacje Marty, MajkiStar1999 druga, Aguuniek pierwsza i 3, a RockaRolli obie <3
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta jak zwykle świetne stylizacje, pierwsza jest genialna! Najbardziej podoba mi się druga stylizacja Michała, ale trzecia też jest bardzo fajna. Rocka też piękne stylizacje, jedynie w drugiej zrezygnowałabym z tych czarnych rękawiczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa rzeczywiscie calkiem udana. Z Waszych propozycji najbardziej podoba mi sie pierwsza od Marty. Uzycie tej spodnicu bylo strzalem w 10. Od Majki natoniast druga skradla mi serce 😉 Od Aguniek lubie pierwsza. U Rocki z jednej strony jestem pod wrazeniem fryzury,ale z drugiej wydaje mi sie,ze ona nie pasuje do tak delikatnych stylizacji. Wole jednak te wersje z pieskiem 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycony wszystkimi outfitami Michała! Są boskie! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są naprawdę ciekawe, ale moim faworytem w tym zestawieniu jest Michał, bardzo podoba mi się zachowana spójność we wszystkich trzech stylizacjach. Dodatkowo podoba mi się również 1. stylizacja od Marty i 1. od Aguuniek. U Rocki czegoś mi brakuje, druga stylizacja miałaby potencjał gdyby tylko zmienić dodatki na jakieś w innych kolorach niż brzoskwinia bądź róż! :/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi podoba się tylko druga stylizacja Marty,pierwsza i druga Agi oraz pierwsza Rocki,w pozostałych albo coś mi przeszkadza albo po prostu nie są w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. RockaRolla_ najlepsza! Ogólnie wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są ciekawe, kolekcja Antidote całkiem udana, niestety nie zdążyłam kupić tego co mi się podobało

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!