Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #1

12 komentarzy:

  1. Kinga zaproponowała mi pisanie na blogu i się zgodziłem. Co tydzień będę dodawał stylizację i pasujący do niej makijaż. Mam nadzieję, że podoba Wam się taka forma postu. Jeśli macie jakieś uwagi to piszcie śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pisałeś już tu wcześniej? Mi się taka forma podoba. stardollowy10

      Usuń
    2. Pisałem właśnie. Ponad 2 lata temu :")

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba forma postu! stylka jest super:D
    pisałam Ci już, ale się powtórzę - cieszę się, że będziemy razem współpracować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Post bardzo mi się podoba. Stylizacja również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma posta jest rewelacyjna! Co do samej stylizacji to bardzo mi się podoba. Trochę oklepane jest połączenie torebki i szpilek.. o dziwo ja też tak kiedyś je połączyłam. Makijaż rewelka. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Forma postu super, tak samo jak stylizacja. Witamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż :) stylizacja już mniej mi się podoba,bo nie jest w moim stylu,rażą mnie te szerokie rękawy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. post wygląda świetnie, stylizacja też jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!