Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
nadchodzi lato

9 komentarzy:

  1. O ile góra mi się podoba, tak dół jest nie w moim stylu. Patrząc jednak na całość jest na plus

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby fajnie, oryginalnie, ale nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo drażnią mnie te białe rękawy, ale reszta wygląda świetnie :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobaja mi sie te rekawy i buty. Reszta super 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bym wywaliła te białe rękawy i zmieniła buty i byłoby o wiele lepiej :) bo reszta o dziwo mi się podoba :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie!! te buty takie są czy połączyłaś skarpety z butami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super, zmieniłabym tylko tą bufiastą bluzkę z LE

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!