Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jestem jak ćma, która leci do jego ognia,a on nigdy nie waha się, żeby mnie oparzyć.
Hej miśki!
Jak tam znosicie upały? U mnie ciągle ponad 30 stopni. Kocham ciepełko ale teraz to trochę przesada. Co innego gdy się jest nad morzem ;p a gdy trzeba pracować. A jak Wy spędziliście tydzień? Oceny już wystawione?

Ostatnio bardzo polubiłam te motywy z roślinkami ( jak to się nazywa poprawnie? wie ktoś może?) i często je wykorzystuje. Myślę, że nawet może stworzę jakiś pokój u mnie na stałe w takim klimacie.


I jak Wam się podoba? 
Koniecznie dajcie mi znać! 


6 komentarzy:

  1. Niestety sami doprowadziliśmy do tego co się dzieje aktualnie w pogodzie, i to jest mega przykre :( świat brnie ku końcowi, i póki czegoś nie zmienimy to nawet nie chcę myśleć co będzie...
    aranżacja piękna, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze jest super.
    Ja egzaminy jeszcze mam do końca czerwca i w wakacje obronę.
    Pogoda jest super, uwielbiam się opalać i kiedy jest 25°C++++.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nienawidzę upałów i ledwo żyję. Chciałabym wakacje ale już niestety zostaje mi tylko urlop :D
    Świetne wnętrze, też ostatnio lubię motywy roślinne

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie gorąco,wytrzymać nie idzie.....dzisiaj niedziela bez handlu to wolne mam,więc jeździłam ze swoim narzeczonym do Augustowa,ale pech chciał że trafiliśmy akurat na triathlon i trudno było dotrzeć gdziekolwiek bo pozamykane były drogi xD wnętrze jest świetne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dopasowane kolorki. Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!