Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
c'est la vie

8 komentarzy:

  1. Jedyne co mi się nie podoba w tej stylizacji to powtórzenie kolczyka, reszta jest okej. Fajna stylka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, troche balagan tutaj jest. Jedyne co mi pasuje to zestawienie tiulowej bluzki, spodnicy i torebki. Drugi kolczyk az tak nie przeszkadza, mi prawie w ogole nie rzucil sie w oczy xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie super, tylko użyłabym innych butów.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się bardzo podoba, ale też użyłabym innych butów

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie mega. Podoba mi się kontrast między fioletem i tą czerwienią. Kolczyk na torebce trochę zbędny, ale to tylko mały minus

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się całość, super :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!