Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
i don't let go
Jak na spoilerach Antidote widziałam te spodnie, wiedziałam że będą moje. I tak też się stało:D Są śliczne! To od nich właśnie zaczęłam mój look, a następnie dodałam podkolanówki z tej samej kolekcji i czerwone, długie buty na szpilce. Później postanowiłam trochę się pobawić górą i wyszło coś takiego. Połączyłam ze sobą bluzki z: 2x basic, calie's picks, vinyl, bojour bizou, stardoll feat, kaptur z mr. i długi bezrękawnik z it girls. Na samym końcu dodałam pomarańczową torbę i nerkę. Dla urozmaicenia pomalowałam powieki.

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się bluza jaką stworzyłaś. Ładnie wygląda w połączeniu z kamizelkę. Jeśli chodzi o dół to mnie kompletnie nie kupił. Nie lubię dresów, a połączenie tych butów ze skarpetkami nie wygląda korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku idealnie sprawdza się powiedzenie „less is more”. Od frędzli, po falbanki, goły brzuch i sportowe skarpety w połączeniu z wiązanymi szpilkami, jest po prostu zbyt wiele niepasujących do siebie elementów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z falbankami z basics nie pasuje, a połączenie butów ze skarpetkami wygląda żle. Poza tym podoba mi się kolorystyka, uwielbiam szare looki ożywione pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się w pełni z Adamem. Nigdy nie zrozumiem tego trendu na udziwnianie za wszelką cenę stylizacji byle czym, byle jak, ale byle było "inaczej". Kolorystycznie jest bardzo przyjemna, ale ogólnie wielki mess. Nie byłoby tak źle, gdyby dół był bardziej spokojny. Jakieś proste spodnie i buty o wiele lepiej by skomplementowały taką twórczą górę :v

    OdpowiedzUsuń
  5. tym razem stylizacja mi się nie podoba,za dużo wszystkiego....dół wgl mi nie pasuje,te podkolanówki nie pasują do tego typu butów,więc albo wyrzuciłabym podkolanówki albo zmieniła buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł i wykonanie tej bluzy jest super! :D Ale buty też bym wymieniła

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja ma tylko fajne kolory i bluze :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!