Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tylko miłość jest twórcza
Hej kochani,
jak tam u Was? Kiedy macie ferie? Ja mam ostatnio coraz więcej pracy i coraz mniej czasu żeby zajmować się blogiem. Przydałabym mi się osoba, która by pomogła to ogarniać. Po za tym wkręciłam się w serial Nastoletnia Maria Stuart (wiem, że serial odbiega od prawdziwych wydarzeń i jeżeli ktoś z Was zdecyduje się go zobaczyć to warto zapoznać się z historią Mari, Królowej Szkotów) i mam w planach odwiedzić Edynburg (koniecznie zerknijcie jak tam jest pięknie).

Dzisiejsza aranżacja z kolei powstawała już od kilku dni. Ostatnio totalnie nie mam do tego weny i czasu. Może potrzebuje chwilę przerwy? Nie mniej jednak ta sypialnie mi się podoba i mam nadzieję, że Wam też.


Czekam na Wasze opinie i życzę Wam miłego dnia! 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tę aranżacje <3 Jak dla mnie jest prześwietna, niesamowity klimat:)
    A, co do tego serialu, to od kiedy mi o nim napisałaś miałam w planach go obejrzeć. Obiecuję, że dziś obejrzę, co najmniej 1 odcinek :D
    Jeżeli czujesz potrzebę zrobienia sobie przerwy, to zrób. Nie ma sensu robić coś na siłę, czy siedzieć i się męczyć na stardollu... Lepiej odetchnąć od tego i wrócić z motywacją do tworzenia nowych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne wnętrze :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Naucz mnie tworzyć takie piękne wnętrza! :(
    Ślicznie, podoba mi się bardzo. Klimat idealny, kolory. Wszystko trzyma się kupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta ciepła kolorystyka, jest tak przytulnie i właśnie ciepło. Całość jak zawsze pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!