Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
meow
Oh, jestem w siódmym niebie... W końcu dorwałam tą marynarkę, spódniczkę i koszulę za cenę, która mnie w pełni satysfakcjonuje:D To od nich właśnie zaczęłam swój dzisiejszy outfit. Bluzkę w okolicach piersi zasłoniłam, a spódnicę zrobiłam taką trochę DIY. Z dodatków wybrałam okulary cat eye, torebkę Gucci oraz 2 naszyjniki - jeden z FA i drugi z Subcouture. Nie jestem niestety do końca zadowolona z wyboru butów, ale nie znalazłam innych, które by mi tu bardziej pasowały.

6 komentarzy:

  1. Marynarka mi się nie podoba. Taka jakaś kwadratowa przez te kryształki. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna,mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko byłoby super, gdyby ta "diy" część spódnicy była lepiej wykonana, bo teraz wygląda marnie moim zdaniem. Ogólnie jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie, wszystko sie ze sobą komponuje, jedynie góra butów trochę mi przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się że to diy nie wyszło najlepiej, ale docieniem kreatywność. Całość jest okey ale nie porwala mnie zbytnio

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie świetna oprócz tych butów i pasków

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!