Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
śnieg
Pomimo, że nie przepadam za Versace, kupiłam kilka rzeczy z poprzedniej kolekcji CP i postanowiłam je wszystkie razem połączyć. Oba paski, top i buty razem ze sobą świetnie współpracują. O ile kiedyś nie lubiłam sukienek, a tym bardziej łączenia ich w jakiś sposób, to teraz uwielbiam to robić i tym razem sobie tych połączeń nie odmówiłam. By nie było nudno dodałam jeszcze czarną koszulę i kabaretki. Z dodatków wybrałam zwykłe kolczyki ze złotymi wstawkami, torbę od Marca Jacobsa i okulary z Prady.

9 komentarzy:

  1. stylizacja jest ładna,ale ja bym wywaliła tą torebkę i dała ją do ręki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Hak już mówiłem, dla mnie to jest koszmar. Dwa paski wyglądają okej, ale ta torebka wisząca i to jeszce w takiej dziwnej pozycji nie wygląda. Dla mnie połączenie złota i tej sukienki jest ogólnie niedobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. za dużo wszystkiego. ta sukienka nie wygląda tutaj ładnie, a ten jeden pasek przecina ją tak brzydko na pół. torebka wygląda też nienaturalnie. jakby była z drugiej strony wyglądałoby to lepiej. całość nie wygląda dobrze, jest chaotyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. TO JEST DRAMAT XD Najgorszym elementem tego wszystkiego co tutaj się dzieje (XD) jest połączenie pasków oraz nienaturalnie ułożona torebka. Masakra, jak to człowiek myśli, że to, co zrobił jest super, ale kiedy wystawia to na opinię publiczną dostaje takiego liścia w twarz XD Kisne XD Totalny kicz, stylizacja takiej pięćdziesięciolatki, która przeżywa wewnętrzny kryzys XD im doneee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie jestem pierwszą osobą, ani ostatnią, która wstawia coś do opinii innych i im się to nie podoba :p dzięki za opinię:)

      Usuń
    2. Nie jest to co prawda mój ulubiony zestaw, ale nie mogę wyjść z podziwu w jak prostacki sposób został sformułowany ten komentarz...

      Usuń
    3. hide and sick nie podoba ci się stylizacja,ok...ale można było to napisać w delikatniejszy sposób

      martusia-16

      Usuń
  5. Zgadzam się z poprzednikami. Chaotycznie i nienaturalnie to wygląda :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeah, that a no from me dawg.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!