Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Shallow
#9
Tytuł: Nagrodzona Złotym Globem piosenka Lady Gagi, Bradleya Coopera, Andrew Wyatta, Anthonyego Rossomanda i Marka Ronsona (Chyba to wszystko źle odmieniłem).
Obiecałem sobie nie mówić już nic o filmach, ale po Złotych Globach nie mogę się powstrzymać. Nagroda dla Bohemian Rhapsody za najlepszy film to chyba żart... Gdy to usłyszałem to dosłownie wybuchnąłem śmiechem. Polityczna poprawność i nagrody przyznane z powodu tego, że ktoś od dawna nic nie otrzymał- poniżej wszelkiej krytyki. Poza tamtymi wpadkami było kilka nagród i sytuacji, które mi się podobały. Koniecznie muszę zobaczyć Green Book, mam nadzieję, że te nagrody świadczą o poziomie tego filmu (Chociaż już nie wiem...). Cieszę się z wygranych serialu: American Crime Story i filmu: Roma.
Czerwony dywan i kreacje gwiazd były okej, kilka cudownych, ale pojawiły się jakieś wpadki.
W.
| Kolczyki-Fy | Kołnierz-Special Offer | Futro-Nelly.com | Naszyjnik-Ruway+Chanel | Spodnie-Young Hollywood | Torba-Limited Edition |

12 komentarzy:

  1. przepiękna, jak już Ci mówiłam <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja mi się nie podoba :/ te futerko na ramionach jest kiczowate :/ ps.masz błąd,powinno być American Crime Story :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak będę mógł to poprawię:)

      Usuń
  3. Thanks for your input, I'm very happy to return to your blog and read to you.
    I hope you have your permission to say that I am selling my STARDOLL account in case someone interests you. A long time ago, but I do not have time nor time nor time invested in it, thank you and I feel it again.

    https://geeky-freeky.blogspot.com/2019/01/vendo-mi-cuenta-de-stardoll.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mam trochę mieszane odczucia. najbardziej mi przeszkadza kolor tego futra, ten róż po prostu mi nie gra z całą resztą. etola by była cudowna, tylko że zepsuli ją dając ten napis. nie jest najgorzej, ale też nie jest to moja ulubiona stylizacja w twoim wykonaniu
    co do złotych globów to wygrana bohemian rhapsody dla mnie też jest niezrozumiała, ale sama kategoria w tym roku nie miała mocnych kandydatów. kibicowałem narodzinom gwiazdy, ale bardziej z sentymentu niż z fascynacji tym filmem.
    nie wiem też czy nawiązujesz bezpośrednio do wygranej Glenn Close, ale jak dla mnie zasłużyła sobie na to. jej rola jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, tylko torebkę bym zmieniła. Udane połączenie futer jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, coś tu się gryzie, chyba wolałabym coś innego na górze niż futra, na dodatek ten napis zepsuł całkiem fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Złotym Globem*

    Stylizacja jest super! (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pasek był oryginalnie przy tym futerku? Dopiero teraz go widzę i to w sumie on najbardziej mi się tu nie podoba. Usunęłabym też naszyjniki, bo przez nie mam wrażenie, że już za dużo się dzieje, ale stylizacja jako całokształt podoba mi się. :) Nawet to futro tak źle nie wygląda. Poza tym kolorystyka wygrywa wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na stylizację bardzo fajny ale ta etola psuje cały efekt :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!