Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Radio Ga Ga
#8
Tytuł: Piosenka zespołu Queen, chyba każdy ich zna albo chociaż o nich słyszał. Po obejrzeniu filmu: Bohemian Rhapsody słucham więcej muzyki tej grupy. Film był nienajlepszy, ale główny aktor i wcześniej wspomniana muzyka na długo zapadną mi w pamięć. W ostatnim czasie widziałem też A Star Is Born (zakochałem się) i ogromnie niedoceniony Mortal Engines (gdy byłem na nim w kinie, poza mną była tylko 1 osoba).
W.
| Kolczyki-MS.TQ | Choker-Balmain | Golf-Museum Mile | Sukienka-Moschino | Rękawiczki-Voile | Torebka-It Girls | Buty-Limited Edition |

18 komentarzy:

  1. ładna stylizacja :) Queen może nie słucham,ale chyba znam ich prawie wszystkie hity xD zwłaszcza gdzie Freddie nie miał jeszcze wąsów i popylał w skórzanych gatkach xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ma znaczenie dodanie faktu, że było Was tylko dwóch na sali? Ja uwielbiam chodzić do kina, kiedy jest pusto na sali, nawet jak popularne filmy są wyświetlane.

    Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie znaczenie, że film dwa dni po premierze, a w kinie tylko dwie osoby. Jak czytałem w internecie opinie i jakieś artykuły to w wielu pojawia się, że film ma strasznie mało oglądających, a wydano na niego dużo pieniędzy i przewidywano, że będzie miał dużą frekwencję.

      Usuń
    2. moja siostra tak samo stwierdziła że woli iść np na film i oglądać go sama niż gdy na sali jest pełno gimnazjalistów,którzy nie umieją się zachowywać w trakcie seansu i tylko wszystkim przeszkadzają :V

      martusia-16

      Usuń
    3. Ja też lubię jak w kinie jest mało osób albo nie ma nikogo.

      Tym zdaniem chciałem podkreślić to, że nikt nie chodzi na ten film, po pytałem jednej z pracujących w kinie dziewczyn i powiedziała mi, że na ten film od początku prawie nikt nie chodzi i było nawet kilka pustych seansów. A to raczej źle dla producentów, bo film jest dobry.

      Usuń
    4. no wiesz każdy ma inny gust,tym bardziej że teraz na czasie są jednak bohaterowie Marvel'a

      martusia-16

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. To, że film był niedoceniany w twoim kinie, nie oznacza, że tak jest wszędzie. Jeśli by wierzyć użytkownikom na Filmwebie, to "Zabójcze maszyny" i "Kraina wielkiego nieba" miały premierę tego samego dnia (7 grudnia 2018) i nie były aż tak promowane w polskim Internecie. Pierwszy film uzyskał więcej głosów niż drugi, a moim zdaniem drugi jest o niebo lepszy od tego pierwszego - jednakże mi nie przyszło do głowy, żeby powiedzieć, że "Kraina wielkiego nieba" jest niedoceniany, bo kilka osób było na sali. Patrząc na zagraniczne fora filmowe, to Zabójcze maszyny ma ponad 18 tysięcy głosów i średnią 6,4/10, jednak na Rotten Tomatoes wypada cienko, bo ma 27% na 154 opinii. "Kraina wielkiego nieba" ma ponad 3 tysiące głosów oraz średnią 7,3/10 na IMDB i na RT ma niezłą opinię, bo aż 94% na 176 opinii.

      Jak widać, "Zabójcze maszyny" mają większą popularność, tylko słabszą ocenę za granicą jak i w Polsce. No i nie zawsze duża ilość pieniędzy idzie z jakością filmu niestety ¯\_(ツ)_/¯

      Usuń
  3. Fajna stylizacja, ale sukienka jest okropna:<

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest cudowna, zazdroszczę jej. Podoba mi się ten look. Fajnie że dodałeś rękawiczki, to taki fajny detal. Zlote dodatki świetnie się tutaj sprawdziły.
    O filmie nawet nie słyszałem i chętnie się dowiem więcej. Ostatnio byłem na przepremierze Beautiful Boy i polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć ten film!

      Sukienkę widziałem jakieś dwa dni temu w bazarze za 40sd.

      Usuń
    2. O tak, "Mój piękny syn" był niesamowity! ♥

      Usuń
  5. Stylizacja mi się podoba, a jeśli chodzi o film to nie słyszałam o nim wcześniej, choć po obejrzeniu zwiastuna widać do kogo ten film jest skierowany. Coś na miarę Waleriana i Miasta Tysiąca Planet, nie jest to kino dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. torebke wywalić i byłoby pięknie! buty też ciut przeszkadzają ale nie aż tak jak ta torebka. w sumie nie wiem co tutaj mi faktycznie nie pasuje
    btw jakiś czas temu wrzuciłeś hooverphonic i chwała ci za to, znalazłam przez to jakiś trip-hop spoza uk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Queen - wspaniały zespół, w którym wokalista sam śpiewał a nie włączał sobie autotune'a. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Queen i Freddie Mercury to klasyka, znam ich piosenki i chętnie słucham. A co do stylizacji, choć połączenie kolorów może wydać się nieco kontrowersyjne to bardzo mi się podoba, nie jest nudna, wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja. Sukienka do najłatwiejszych nie należy, ale całkiem przyjemnie połączyłeś ją z resztą ubrań.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!