Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Young Hollywood
Do Plazy właśnie trafił mini kolekcja Young Hollywood. Suknie które możemy zakupić zostały zainspirowane strojami z rozdania Złotych Globów. Trochę szkoda, że niebieska suknie nie posiada tego trenu widocznego na screenie. Ceny są dosyć wysokie więc ostatecznie raczej nic nie kupię. 
A co Wy myślicie? 
Kupicie coś? 


Realne odpowiedniki 

https://www.vogue.com/article/golden-globes-lady-gaga-red-carpet-valentino-couture
https://fashionsizzle.com/2019/01/07/rosamund-pike-in-givenchy-haute-couture-2019-golden-globe-awards/

13 komentarzy:

  1. Kolekcja strasznie mała, ale i tak wydałem mnóstwo pieniędzy. Look Gagi jest cudowny i musiałem go mieć. Buty też mi się podobają, ale cena jest kosmiczna.

    Tren jest gratisem przy zakupie sukni. Dodatkowo zdziwiło mnie, że biżuterię można kupić w wersji do Salonu Piękności i w wersji do Apartamentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja pomimo, że mała całkiem mi się podoba. Podobnie jak Wiktor, uważam że look Gagi jest świetny! Stylizacja Rosamund też bardzo ładny:) Lubię też biżuterię, ale ostatecznie nic nie kupię. Brak pieniędzy i drogie, trochę nieużyteczne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tą niebieską suknię, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam narzutkę i jedne kolczyki. Ogólnie zdziwiłam się kolekcją, chociaż przy takim wydarzeniu była do przewidzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. periwinkle [*]
    Kupiłem komplet od Gagi chociaż zjebali z kolorem i tę cekinową narzutę.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie było stać na kurtkę, więc zaszalałam a co mi tam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lady Gaga pojawia się ostatnio często w mediach pokazując się w pięknych kreacjach, oczywiście kupiłam tą piękną suknię oraz marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszała ostatnio za współpracę z R. Kellym. stardollowy10

      Usuń
  8. Ja nie zrobiłam zakupów, niezbyt mi się podobają te rzeczy, chociaż w realu są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka Lady Gagi jest taka piękna, jednak nie mogę sobie na nią pozwolić finansowo. Kupiłam jednak obie pary kolczyków w wersji do apartamentu. Byłabym bardziej szczęśliwa gdyby pokusili się o torebkę którą miała Nicole Kidman czy suknię którą ubrała tego wieczoru Patricia Clarkson. Wtedy może nawet bym doładowała złotą walutę. :v
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreacja Lady Gagi wygląda bosko, ona jak zwykle wygląda spektakularnie :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!