Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta32222&3Siostry vs Emerald Velvet Couch
Witajcie, 
cieszymy się, że poprzedni post przypadł Wam do gustu i mamy nadzieję, że ten także taki będzie. Dzisiaj wybrałyśmy zieloną kanapę z Villa, kosztująca 16sd (14sd ze zniżką). Jeżeli ktoś jeszcze nie kojarzy tego działu to odsyłamy do poprzedniego postu: KLIK.


Przechodząc do aranżacji podobnie jak ostatnio, nasze propozycje są zupełnie inne. Marta postawiła na brąz i zieleń jako przeważające kolory. Ja wybrałam raczej ciepłe brązy i biel. 

Marta32222

3siostry


Jesteśmy bardzo ciekawe, która aranżacja skradła Wasze serce bardziej.
I jak zawsze czekamy na Wasze opinie. 

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się styl w jakim utrzymałaś w obu aranżacjach :) 2 pomieszczenie jest lepsze od 1, ale oba są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba wnętrza są ładne,ale jakoś pierwsze bardziej mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł Marty z ustawienie kanap i stolika. Niestety przesyt dodatków źle robi według mnie tej dobrej bazie. O wiele za dużo się tam dzieje, ale za to stoliki przed lewą kanapą ślicznie się prezentują, a widok za oknem tworzy magiczność. No ale ten przesyt... Wersja Kingi nie posiada tego przesytu. Wszystko ładnie się ze sobą komponuje. Jakby było głosowanie dałabym głos na Kingę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej aranzacji trochę za dużo się dzieje i kanapy wydają mi się odrobinę za duże. Druga bardziej mi się podoba szczególnie przez jasną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kanapa jest przepiękna, od zawsze mi się podobała, ale niestety trzeba mieć moduł żeby ja kupić :(
    Druga aranżacja jest jak zwykle cudowna, taka w stylu retro. Uwielbiam połączenie zieleni i drewna!
    Pokój urządzony przez Martę wygląda naprawdę dobrze, ale jest nieco zagracony. Zrezygnowałabym z jednego żyrandola, wymieniła zasłony i pomniejszyła kanapy. Tych kocyków też jest za dużo i na stole za dużo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój głos leci do Marty. Podobają mi się te ciemne kolory zwłaszcza w zestawieniu ze zlotem. Jedyny minus to te brzydkie zasłony. Druga aranżacja też jest świetna. Przez jasną kolorystykę czuć od niej takie ciepło i spokój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta - za dużo tych roślin i doniczek, walające się książki na podłodze - nieładnie, kot powinien leżeć sobie na kanapie,żyrandol za duży ;)
    Kinga - książka jako podstawka pod doniczkę - minus, piesek - na kanapę. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardziej podoba aranżacja Kingi - nie jest tak chaotycznie jak u Marty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiedziawszy, żaden z pokoi mnie szczególnie nie zachwyca, w pierwszym, pierwsze co, to rzucają mi się w oczy brzydkie zasłony, na dodatek jest za dużo niepotrzebnych artykułów, natomiast w drugim brakuje mi pomysłu, zrobił się pokój bez charakteru. Poza tym, tę kanapę widziałam już niejednokrotnie w aranżacjach na blogu i mam wrażenie, że znów oglądam to samo; kto wybierał artykuł? Czekam na coś nowego, coś, po czym nie poznam, że to aranżacja od 3siostry. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się zgodzić z Piotrkiem - pierwsza aranżacja wydaje się odrobinę chaotyczna i to chyba przez te zasłony, dekoracje na stoliku i te kocyki zwisające z każdej możliwej krawędzi xd
    U Kingi natomiast jest bardzo schludnie i realistycznie, co bardzo lubię i to dla mnie tym razem jest lepsze wnętrze :p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!