Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#69
Witajcie Kochani!
Dzisiaj coś o wiele bardziej kolorowego. Jest to pierwszy makijaż, w którym całość zaczęłam od użycia kolorowych kredek do oczu na dolnej i górnej powiece. Dopiero potem dobierałam cienie w różnych odcieniach aby uzyskać przejście między poszczególnymi kolorami - od wewnętrznego kącika: biel, delikatny beż, pudrowy róż, mocniejszy róż, fuksja, fiolet, granat i błękit. Makijaż oka zakończyłam klasyczną czarną kreską. Zrezygnowałam z makijażu ust, aby pozwolić oczom grać główną rolę. Wtedy jednak brakowało mi jakiegoś koloru. Stąd też taki kolor włosów.
Z braku pomysłów pomyślałam, że co jakiś czas fajnie byłoby odwzorowywać jakieś makijaże osób tworzących różne ciekawe makijaże na codzień. Co o tym sądzicie? Macie może pomyśl kto mógłby być pierwszym wzorem? Koniecznie również napiszcie jak podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja!
Trzymajcie się cieplutko, buziaki Luiza.

7 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się to z zorzą polarną. Jeszcze te gwiazdki i diamenciki w oczach :D
    Jedynie fryzurę bym tu zmieniła. Kolor jest ok, ale sama w sobie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż oka jest bardzo ładny,ale fryzura mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest super, świetnie wyglądają też zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko jest świetne. Podoba mi się, że usta są neutralne, ale dałbym coś w chłodniejszym tonie. I zgodzę się, że ta fryzura tutaj nie służy, chyba nikomu nie służy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Najbardziej chyba podoba mi się ten kolor włosów, idk. ostatnio podobają mi się takie pastelowe kolory włosów :v

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda przepięknie, bardzo podobają mi się ozdoby przy kreskach.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!