Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Życie to zagadka, nie trać czasu, bo jej nie rozwiążesz
3siostry
Kinga




Witam w kolejny piątek!
Cieszycie się z nadciągającego weekendu? 
Ja bardzo :) 
Nie przedłużając zapraszam do czytania i komentowania!

Mam wrażanie, że moje aranżacje mają już coraz bardziej jesienny klimat. Powiem Wam, że nawet nie wiem kiedy ten rok minął, naprawdę. Dorosłe życie jest do bani! Wierzcie mi :( Powracając do dzisiejszej aranżacji - drewno, beże i złoto to idealne połączenie, które zawsze się sprawdza. Według mnie wyszło tak jak chciałam: bardzo przytulnie, ciepło i klimatycznie.


Co o tym myślicie?
Podoba się Wam?
Jak zawsze czekam na Wasze opinie!


9 komentarzy:

  1. Wnętrze jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie urządzone, te lampy wyglądają super. Żałuję tylko, że tak dużo ładnych roślinek jest wyłącznie dla posiadaczy millionaire maison :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, drewniane elementy nadają świetny klimat. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, ten fotel z futrzaną narzutką zupełnie niepotrzebny, ale reszta bardzo mi się podoba, zwłaszcza te mocne, zielone akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrze! Super, że nie przesadziłaś ze złotym, bo mogłoby się to trochę źle skończyć dla wnętrza haha

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!