Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Patrz, jak umyka z ruchem wahadła, patrz, jak odlicza koniec dnia- zegar odmierza twoje życie
3siostry
Kinga

 Hej i czołem moi drodzy! 
Witajcie ponownie po moich krótkich wakacjach! 
Jesteście ciekawi co dla Was przygotowałam? 
W takim razie zapraszam do oglądania!

 Wiele z aranżacji, które zobaczycie niebawem robiłam właśnie w wolnym czasie w wakacje. W końcu sprawiało mi to znowu przyjemność, a nie było przykrym obowiązkiem, mam więc nadzieję, że aranżację będą się Wam podobać.


Aranżację którą wybrałam jako pierwszą jest bardzo letnia. To taki typowy wakacyjny pokój, w pięknych letnich kolorach. Dodatkowo widok za oknem... aż chce się tam zamieszkać i wrócić do wakacyjnego leniuchowania!

Jak Wam się podoba ta aranżacja? 
Jak zwykle czekam na opinie! 

UWAGA 
Dla jednej osoby która odgadnie skąd jest cytat w tytule - mały upominek! 


31 komentarzy:

  1. Aranżacja świetna, nie jestem przekonana tylko do białych ścian, za jasne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cytat to chyba z Linkin Park - In The End

      Usuń
  2. Tak to jest Linkin park-In The End. Aranżacja podoba mi się, szczególnie dekoracja na stoliku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super aranżacja :)
    Cytat Linkin Park z piosenki In The End

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze mega mi się podoba, ja niestety nie umiem tak ładnie dekorować wnętrz. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a cytat jest z piosenki In The End - Linkin Park

      Usuń
  5. tak napewno , Linkin Park "In the End"- moja ulubiona piosenka,zaluje ze nie skometowalam pierwsza..



    (To takie nierealne) To takie nierealne
    Nie patrz wstecz
    Obserwuj przez okno upływający czas
    Próbując trzymać się, nawet nie wiedziałem
    Że straciłem wszystko tylko po to, by
    Patrzeć jak odchodzisz (patrzeć jak odchodziszcu wspomnieniem czasu, gdy...


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a aranzacja straszniee mi sie podoba,jestes miedzy innymi moja idolka w aranzacjach na sd .

      Usuń
    2. Bardzo mi miło :) Ja żałuje ze nie byłam na ich koncercie w Polsce, ogromna strata dla mnie.

      Usuń
    3. Ja bylam,i byl to chyba najszczesliwszy dzien w moim zyxiu :D

      Usuń
    4. Naprawdę? Zazdroszczę! Strasznie żałuję, ze nie pojechałam :(

      Usuń
    5. bylam naprawde,nie ze cos ale , zaluj bo bylo warto ;x

      Usuń
    6. Żałuje i to bardzo, kocham ich i naprawdę nie wiem jak mogłam nie pojechać

      Usuń
    7. ehh ,moze bedzie jeszcze okazja

      Usuń
    8. Raczej wątpię skoro Chester nie żyje, a nie wyobrażam sobie innego wokalisty

      Usuń
    9. Ja też nie mogę przeżyć że nie byłam na koncercie, zazdroszczę Ci strasznie... A najlepsze jest to, że miałam kupione bilety w 2012 roku na koncert we Wrocławiu, i finalnie nie mogłam się tam pojawić. Chyba w życiu nie czułam się bardziej podle, jak wtedy kiedy po śmierci Chestera uświadomiłam sobie, że straciłam życiową szansę...

      Usuń
    10. o boze ,wspolczuje wam laski:(

      Usuń
  6. Pięknie wygląda to wnętrze chce tam zamieszkać

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wnętrze, zresztą jak zawsze. Bardzo lubię połączenie złota i zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie! Tak wakacyjnie, tak orzeźwiająco, piękna aranżacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna aranżacja, jak zawsze zresztą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna aranżacja na tą ponurą pogodę :) chciałoby się jeszcze wakacji..

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, letnie wnętrze, aż mi się humor poprawił w tym deszczowym dniu widząc tę aranżację :D

    Jeju oczywiście że In The End, Linkin Park to zespół numer jeden dla mnie, naprawdę... Duży plus za ten cytat :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju ja ich kocham. Jest wiele świetnych zespołów które lubie, ale to jedyny do którego wracam tak często i znam prawie wszystkie piosenki

      Usuń
    2. Dokładnie mam tak samo :) mogę powiedzieć że wręcz wychowałam się na LP, i jestem pewna że moja fascynacja tym bandem nigdy nie zniknie...

      Usuń
  12. Cudo! Po prostu się zakochałam! <3

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne wnętrze, szkoda że tylko na sd można zafundować sobie takie przedłużenie lata 😂

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! Cytat pochodzi z piosenki In The End od Linkin Park.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!