Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"I can resist everything except temptation."

Sylwia5278
Luiza

z serii, "chce pokazać, że da radę zrobić coś ok z aplikacjami z FY!" :v


|| cienie:  quest brown - Stardoll Academy + crimson - DoT + sunny yellow - DoT + royal white - DoT + burgundy brown - DoT + milk chocolate - DoT || konturowanie twarzy (puder): crimson - DoT + quest terracotta - Stardoll Academy + nude beige - DoT || pomadka: midnight black || eyeliner: black - Sephora || kredki do oczu: dark brown - Sephora + sunny yellow - DoT ||

|| inne: złote aplikacje na powiece - FY! ||

16 komentarzy:

  1. Zmienilabym kolor wlodow zeby to przelamac,moze jakis ciemny blond lub jasny braz-a moze jakis kolor typu rozowy?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i chyba Twój najlepszy jak dotąd :p
    Musisz czasem właśnie takie aplikacje dodawać, bo ten pomysł jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł z aplikacjami jak iwykonanie, jednak ja bym zmienił kolor włosów na fiolet

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podoba sie całość. Złote aplikacje sa genialne! Prezentuje sie wyjątkowo. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłem ci że te cienie są super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba. Te ozdoby świetnie skomponowały się z cieniami. Oby więcej takich propozycji! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam bym nie kombinowała z włosami, tak jest idealnie :>

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!