Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

Aloha! W dzisiejszym poście przyjrzymy się bliżej najnowszej dostawie do sklepu Callie's Picks. Cała kolekcja bazuje na dwóch kolorach: czarnym i białym. Dobra Callie postanowiła przywrócić nam ubrania m.in. czarny płaszcz w białe kropki z Killah, torebkę przez ramię z Original Future, czarny kostium z białym kołnierzem z nelly.com. Cała kolekcja nie prezentuje się najlepiej, ale możemy znaleźć w niej kilka perełek. Oto moje wybory:
Chanel Tribute Handbag (Chanel)- czarna, uniwersalna torebka sprawdzi się w wielu klasycznych lookach, według mnie cena nie jest wygórowana (22sd), choć sam oryginał kosztował 25sd
Black Shash Shirt (Evil Panda)- bluzka z niebanalnym fasonem; całą uwagę przykuwa ten czarny szal; kiedyś była do kupienia tylko za sd, a teraz możemy ją nabyć za 190 sm; naprawdę warto!
Bubble Bead Necklace (Bonjour Bizou)- dodatków nigdy nie za dużo; jego jedynym minusem jest to, że nie chowa się pod włosy i ubrania; warto go kupić między innymi dlatego, że jego koszt wynosi tylko 90 sm 
Animalier Chemisier (PPQ)- moją uwagę przykuła góra, a szczególnie wzory widoczne na koszuli, które przypominają mi dalmatyńczyka; wygląda szykownie i myślę, że warto mieć w szafie coś takiego

Poniżej przedstawione są realne odpowiedniki niektórych artykułów z dostawy.
torebka Chanel Fall 2015

buty Balmain Spring Summer 2017 

sukienka nelly.com

sukienka Balmain Fall 2014 

sukienka Chanel Spring 2010

Piszcie w komentarzach co sądzicie o dostawie i co według Was jest godne polecenia!

UWAGA! 
Z komentarzy pod postem wybiorę dwie osoby, które otrzymają dowolną rzecz z tej dostawy. Pamiętajcie, że kto regularnie komentuje bloga ma większą szansę na wygraną.

18 komentarzy:

  1. Tyle przepięknych czarnych i białych rzeczy przewinęło się w starplazie przez lata istnienia stardoll, a Callie musiała wybrać akurat te które są totalnie średnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te ubrania są losowo wybierane przez grzebanie w bazie danych tbh

      Usuń
  2. Ogólnie była przez jakiś czas jeszcze w kolekcji limitka, no ale XD w sumie szkoda, że ją usunęli, zamierzałam kupić nie zważając na cenę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest średnia, kupiłem buty balmain :s

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jakowo mi sie podoba,zamierzam kupic torbe chanel oraz bluzke w paski , kupilam juz rzeczy za sm.Fajnie by bylo wygrac :P - megasnie by bylo jaaby byly stylizacje do twoich wyborow:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym wydaniu zmieni się nieznacznie formuła postu i będą się pojawiać stylizacje :))

      Usuń
  5. Ja jestem nawet zadowolona z tej kolekcji, szczególnie w porównaniu do poprzednich, które były dla mnie kompletną klapą. Zgadzam się z twoimi wyborami, no może oprócz naszyjnika. Moim ulubieńcem jest zdecydowanie koszulowe body. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja nie była najgorsza. Kupiłam torebkę chanel, płaszczyk i torebkę HB. Muszę się zgodzić że na stardoll było tyle pięknych czarno-białych ubrań a do sklepu trafiły takie średnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O panie, zapomniałem o tym dziale XD
    Jak dla mnie kolekcja Callie's Picks jest słaba i nic nie kupię.
    Z twojego postu podobają mi się buty i torebka Chanel, ale to kupię w bazarku z oryginalną metką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem lekko zawiedziony tą kolekcją, bo jak zobaczyłem temat to pomyślałem o transparentnych ciuchach, a nie o b&w xd
    Ogólnie to przekonałaś mnie do tej sukienki Chanel, bo nie wiedziałem czy jej nie zakupić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, na pewno coś kupię. Oczywiście są tu rzeczy, które mnie nie zachwycają, ale jest też sporo perełek. Aż szkoda nie kupić :D

    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie ta kolekcja jest beznadziejna i niczego nie kupiłam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, te rzeczy które wybrałaś są świetne. Ogólnie cała kolekcja była bardzo przeciętna, a nawet chyba jedna z gorszych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja jest średnia, kupiłam tylko koszulkę za sm:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się twoje wybory, koszula-body jest fajna, ale na razie zamierzam kupić tylko artykuły za sm. Bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Realnie te koturny są świetne

    OdpowiedzUsuń
  15. Średnia kolekcja, prócz rzeczy za starmonty kupiłem jedynie torebkę z Chanel.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!