Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF - Wyniki
dominikadomcia
Kamil

Czyżbym znowu witał nocnych marków? Niestety nie mogłem wcześniej napisać wyników, musiałem naprawiać komputer, wymagało to trochę czasu jak i, niestety, pieniędzy.. Ale już jestem i własnie ogłaszam wyniki

Mimo że na liście Elity QoF jest 9 członków, zgłosiło się tylko 5 z nich, nie narzekam, jest to w końcu "większa połowa", jednak miałem nadzieję, że każdy się zgłosi.

Aby było fair, użyłem strony losowe.pl, więc nie są to moje osobiste wybory, a losowe komentarze! Oto jakie numery zostały wylosowane oraz autorzy komentarzy:

Marta32222 6 wrz 2017, 06:59:00
No niezle szalejecie haha,zglaszam sie:D
Powdzenia wszystkim :P

lilian_black 6 wrz 2017, 09:30:00
Zgłaszam się!
lilian_black

Jola Hajduk 6 wrz 2017, 15:35:00
zgłaszam się :)
ylvx


Gratuluję Wam, wygrywacie 50 stardollarów! Wystawcie coś w starbazaarze oraz głoście się do mnie (dominikadomcia) w księdze gości. Jeśli nie masz statusu SS, dodaj rzeczy do listy życzeń do 50sd oraz napisz komentarz co konkretnie mam kupić.

dominikadomcia

11 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!