Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Każdy krok, który stawiam, To kolejna pomyłka wobec ciebie

3siostry
Kinga


Witajcie w kolejny piątek! 
Jesteście ciekawi dzisiejszej aranżacji?
W takim razie zapraszam do oglądania! 


 Do dzisiejszego postu przygotowałam dla Was taki mini apartament. Bardzo lubię takie właśnie niewielki, ale przytulne pomieszczenia. Dodatkowo postawiłam na dosyć ciepłe kolory, które z zielonymi akcentami prezentują się naprawdę fenomenalnie. Klimatu całości dodaje także widok i niewielki balkon. Bardzo podobają mi się mieszkania właśnie z takimi malutkimi balkonikami. 


A jak Wam się podoba?
Chcielibyście zamieszkać w takim mieszkaniu?
Jak zawsze czekam na Wasze opinie!



Oczywiście cytat z poprzedniego postu to fragment piosenki In The End - Linkin Park!
Zapraszam lilian_black po odbiór małego upominku :) 


14 komentarzy:

  1. Nie chciałbym zamieszkać w takim mieszkaniu, bo to nie jest mój styl. Jednak trzeba przyznać, że aranżacja jest przepiękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miły i przytulny pokoik

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ,choc przeszkadzaja mi te zyrandole . i jest starsznie zagracone tymi fotlami pierwszymi wyrzucilabym je .

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się niestety, ot taki zwykły pokój

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, kocham jak przemycasz kolor zielony w swoich aranżacjach. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, bardzo mi miło! :)
    Piękna aranżacja, nie jest przesadzona, naprawdę bardzo mi się podoba :>

    "...a każda zmarnowana sekunda, to więcej, niż mogę znieść"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny pokoik, tylko szkoda, że kolor ścian nie jest lekko beżowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pokój, bardzo podoba mi się ten balkonik!

    OdpowiedzUsuń
  9. balkon zajeb... , wszystko do siebie idealnie pasuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie urządzone pomieszczenie! Od razu bym się wprowadziła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega mi się podoba, chociaż lekko drażni mnie wykonanie i kolor tych krzeseł/foteli przy stole :v Ale z drugiej strony dobrze, że się nie rzucają mocno w oczy xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!