Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Sheer skirt
ManiakPupili
Patrycja



1 Beret 9 to 5 | Okulary Callie's Picks | Kolczyk Fendi | Bluza Original Future | Pasek Pretty N' Love, Pet a Porter | Spódnica Pretty N' Love | Majtki Bonjour Bizou | Rajstopy Callie's Picks | Kozaki Fendi | Torebka Callie's Picks+Riviera

2 Kolczyki Callie's Picks | Kurtka It Girls | Bluzka  Callie's Picks+archive+Voile | Pasek Fallen Angel | Spódnica Pretty N' Love | Torebka YSL | Buty Callie's Picks+Fallen Angel
 

12 komentarzy:

  1. Pierwsza jest ładna i podoba mi się w niej połączenie kolorów a w drugiej nie podoba mi się kurtka w tle, reszta jest nawet ok

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest genialne,pierwszy raz się tak zacheycam stylizacjami na tym blogu! wielkie loweee!😍

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej stylizacji buty nie pasują kolorystycznie do czerwonych dodatków, a druga stylka bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba niż druga, ale druga też trzyma poziom !

    OdpowiedzUsuń
  5. są super, serio. twoje stylizacje naprawdę dużo zyskują gdy są mniej przeładowane

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie są zachwycające, jednak druga stylizacja skradła moje serce ♥ w pierwszej coś mnie drażni,może to te buty, może nie, nie wiem xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. druga super, ta sukienka jest genialna! i kurtka bosko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są cudowne! Jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza to ogień! Drugi look ma genialną bazę, ale całość wydaję się być trochę przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm mnie się tym razem średnio podoba, bo nienawidzę obu spódniczek >.<

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!