Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
spóźniona
Soxo_
Martyna


17 komentarzy:

  1. Płaszcz piękny! W stylizacji za dużo się dzieje. Nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nowego, mam wrażenie że żadna moja stylizacja Ci się nie podoba :D

      Usuń
  2. w końcu jakaś inspiracja do tej tuniki z fendi, super połaczenie z tymi butami :) brakuje mi tylko podpisów co jest skąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka- Callie's Picks, Kolczyk- Epiphany, Płaszcz-SAP, Szal- Fendi Tribute, Sweter- Fendi Tribute, Spodnie- Nelly.com, Body- Pretty n' Love, Buty- Vinyl, Skarpetki- Bonjour Bizou. Mam nadzieje że ci pomogłam:)

      Usuń
    2. super, dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Pierwsza ladna stylizacja z tym szalem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ja też łączę tą tunikę z tymi butami
    Piękna stylka, od razu mi się cieplej zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie jakos :v, może przez to że nie lubię tego szalika (?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest okej, bardzo fajna kombinacja kolorów. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, już jesiennie :) W sumie pasuje do pogody za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze - pierwszy raz chyba spodobało mi się użycie tego szalika jako szalika. Stylizacja ładna, delikatnie rażą mnie krzywo założone spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta ale dobra, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!