Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
nieco inaczej

Dzisiaj troszkę inne wydanie Soxo_ niż zazwyczaj. :)
Nieczęsto używam butów na płaskiej podeszwie, a tych już w szczególności. Uważam, że są dziwne... Takie jakieś długie. Ostatecznie uznałam jednak, że tworzą niezły duecik z marynarką i postanowiłam je włożyć. Nie jestem pewna chokera - stwierdziłam, że dzięki niemu stylizacja dostaje +5 do oldschool'u, ale gdy tak patrzę, to zaczynam wątpić...


kapelusz – Killah, okulary - Callies Pick's,  marynarka – Royalty, choker – Nelly.com, golf – Apres Ski, spodnie – Vinyl, torebka – Vinyl, buty – Nelly.com

19 komentarzy:

  1. Nie napisałaś skąd okularki. A ten czoker to bym wywalił. Poza tym to super. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :) ale rzeczywiście ten choker nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna,mi tam choker pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie choker to super pomysł, urozmaica stylizację. Ogólnie bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest super, ale zdjąłbym kapelusza, jakoś tak dziwnie leży :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim stardolowym stylu, dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. buty mi jakoś tutaj nie pasują, ale jest bardzo przyjemna!! i ten choker nawet tutaj dobrze wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj cię zaskoczę bardzo podoba mi się twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie podoba,ale twarzjakos nienaturalnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba, gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Baza wygląda jak ja na codzień. ;) Ogólnie podoba mi się, choć pozmieniałbym niektóre dodatki, w szczególności kapelusz i choker. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. zmieniłbym golf i dodatki

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja, muszę koniecznie kupić tą marynarkę bo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, podoba mi się użycie chokera :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!