Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Anything you want I'll give it up
HannahCool1232
Paweł

Witajcie!

Wybaczcie za dniowe opóźnienie i dosyć późną godzinę, ale wiecie jak to w życiu bywa.
Rok szkolny się zaczął i pomimo faktu, że wszystko jest na razie okej to jestem i tak dosyć zmęczony.  A będzie tylko gorzej :'D A jak tam u was? :)

Bez zbędnych przedłużeń - oto dzisiejsza stylizacja:


Choker - Balmain | Żakiet - Limited Edition | Sweter - It Girls | Pasek - Young Hollywood | Spodnie - Young Hollywood
Torebka - FENDI | Sandały - Melbourne Minimalism


17 komentarzy:

  1. Brakuje mi jakiegoś mocniejszego niebieskiego akcentu poniżej pasa, ale i tak jest ładna imo :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie wszystko gra, zresztą jak zawsze.
    Ten sweter mi nie pasuje pod marynarką :(

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna! - u mnie tez narazie wszystko ,ale kartkowki sie juz zaczynaja...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, przesyłam pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoczi, fajna kolorystyka. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie tych kolorów wypadło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, podoba mi się ten odcień żółtego :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!