Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life


Aloha! Bardzo dziękuję za każdy zamieszczony komentarz pod moim działem! To Wy sprawiacie, że piszę posty z przyjemnością, a nie z przymusu. Jesteście cudowni! A teraz zachęcam Was do zerknięcia na nieco zmienioną formę posta.

 Szperając w bazarze natknęłam się na ten piękny, satynowy, niebieski blezer. Już na samym początku przykuł moją uwagę, ponieważ zobaczyłam go po raz pierwszy, więc wiedziałam, że jest unikatowy. Kolor zdecydował o jego zakupie, a także prosty fason. Uważam, że wykorzystam go kilka razy i na pewno nie zginie w mojej szafie. Możecie go znaleźć w metce Archive. (kupiłam go za jedyne 22sd)

Blezer pochodzi z pokazu 3.1 Phillip Lim Fall 2010.

 
obrazek pochodzi ze strony https://pl.pinterest.com/pin/287245282462124636/?lp=true
 blezer- Archive | koszula- Fendi| spodnie- Museum Mile| torebka- Windows on the World| buty- Pretty'n Love| zawieszka- It Girls

W tym samym pokazie można było zobaczyć inne ubrania, których odpowiedniki znajdują się na stardoll. Czarną kurtkę oraz kurtkę w panterkę można znaleźć pod etykietą Archive, a także w Callie's Picks. 


kurtka- Callie's Picks| spódnica- Decades| top- Bonjour Bizou| torebka- Mr.| buty- Antidote| bransoletka- Subcouture

 obrazki  pochodzą ze strony http://www.vogue.co.uk/shows/autumn-winter-2010-ready-to-wear/31-phillip-lim/collection
kurtka&spódnica&buty&naszyjnik- Callie's Picks| bluzka- PPQ| torebka- Marc Jacobs Tribute| szalik- LE

Koniecznie napiszcie co sądzicie o stylizacjach!

Osobami, które otrzymają dowolną rzecz z CP są: SmileyNadia12 i Uplooad. Gratuluję! :)
Zgłoście się do mnie i napiszcie co konkretnie chcecie dostać.

12 komentarzy:

  1. Wow! -przepiekne stylizacje ! - to jest megasne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski blezer jest fantastyczny a stylizacje są ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta forma jest o wiele ciekawsza. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacji, dwie pozostałe są okej, ale trochę za zwykłe jak dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się druga podoba. Pierwsza nie za bardzo, a wobec trzeciej jestem neutralna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super forma! Tylko jednak postarałbym się bardziej z obrazkami. Pierwsza stylizacja mniejsza od pozostałych, pierwszy look z pokazu jest pokazany w całości, a reszta jest albo ucięta albo powiększona.
    Pierwsza stylizacja mi się bardzo podoba, jest świetna!
    Reszta jest tak jak natusia napisała, za zwykła. Jeszcze mnie drażnią krzywo założone buty w drugiej stylizacji :P

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie działy,ale wolę jak jest odzwierciedlony look z pokazu. spodnie w paski sa chyba na sd, tak samo spódnica na zdj z panterką. Estetycznie post też nieco razi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Forma postu na plus, czekam z niecierpliwością na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow nie wiedziałem, że te trzy kurtki pochodziły z tego samego wybiegu :P Moim zdaniem najlepsza jest ta ostatnia kurtka, zawsze mi się podobała. Wygląda tak stabilnie xd
    Ze stylizacji najbardziej podoba mi się pierwsza :P
    No i mega dziękuję za nagrodę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super forma! Podoba mi się niebieski blezer, ze stylizacji druga chyba najbardziej mi się spodobało, aczkolwiek wszystkie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!