Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybieg pod lupą #7 BCBG Max Azria

Witajcie! Powracam do Was z reaktywacją działu "wybieg pod lupą".


Forma pozostaje bez zmian. W związku z pojawieniem się tutaj działu "seen in real life", aby nie było tego zbyt gęsto, ten dział będzie gościł tutaj co drugi tydzień. 

Zaczynamy dziś z niezłym "dinozaurem". Już od jakiegoś czasu planowałam zrobić na stardoll stylizację z kobaltową sukienką z Rio. Jakoś nie miałam weny i z nudów zaczęłam doszukiwać się jej pierwotnej wersji. I znalazłam! 


Oryginał pochodzi z kolekcji BCBG Max Azria z kolekcji Wiosna 2010.
Przeglądając zdjęcia całego wybiegu AHA! natknęłam się na jeszcze jedną znajomą mi sukienkę.

Zdjęcia oryginałów poniżej.


Żałuję, że jakość stardollowych grafik nie jest dobra, zwłaszcza w przypadku sukienki po prawej.

Z tego względu postanowiłam, że zrobię stylizacje tylko z jedną z nich. Nie chciałam robić tym razem tylko odwzorowania, bo stylizacja jest zbyt prosta. Zaszalałam. Efekty zobaczycie poniżej.

Postawiłam na nietypowe rozwiązanie. Trochę zagrałam kolorem, żeby dół nie był zbyt nudny.

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba stylizacja i jak oceniacie post.

Do następnego!
Coldi


27 komentarzy:

  1. Sukienki mi sie niepodobaja ale stylizacja jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie sukienki raczej mi się nie podobają, ani na stardoll, ani w realu. Jednak stylizacja całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kopertówka w połączeniu z rękawami tej koszuli wygląda tragicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale ta kopertówka pasowała mi tu do stylizacji. Nie mogłam odpalić photoshopa, żeby to obrobić :(

      Usuń
  4. Najlepszy dział na tym blogu. Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG, takich słów się nie spodziewałam. Bardzo Ci dziękuję :) :*

      Usuń
  5. Sukienki takie sobie ale stylizacja bardzo ładna. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienki w ogóle mi sie nie podobają aczkolwiek stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest świetna, sukienki nie podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło cię znów widzieć! Post super, stylka też fajnie. Nie lubię połączenia ultra mini sukienek/spódnic z platformami, ale tu się jakoś broni. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie cieszy Wasza reakcja na mój powrót :)

      Usuń
  9. sukienki mi się podobają, stylizacja wymiata ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post. Stylizacja jest świetna, tylko ta kopertówka wygląda dziwnie z rękawem.

    OdpowiedzUsuń
  11. O bardzo lubiłem te posty więc cieszę się, że dział wraca :p
    Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!