Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pretty n'Love - Co kupić?
Wczoraj, o dziwo, bo w sobotę, zawitała w Starplazie nowa kolekcja - Pretty n'Love. Jak na ten sklep przystało, wszystko skupia się na pastelach, słodkich kolorach. Nie należę do osób lubiących Pretty n'Love, ale coś kupić można. W pierwszej kolejności polecam szal jak i płaszcz. Zastanawiam się również nad pikowanym swetrem (nie ma go poniżej) który opanował realne sklepy. Każdy z nas ma inny gust, więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was na zakupy. 


Dziś zobaczyć możecie stylizacje Volteria1 oraz _Nemezis_ (lewo). Zgłoście się do mnie (Najka.) po 20sd. 

Życzę Wam miłej niedzieli. 

10 komentarzy:

  1. Spośród zaprezentowanych przez Was rzeczy, mam kardigan i szal. Moim zdaniem trzecia stylizacja jest zdecydowanie najlepsza, idealnie wpisuje się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy, trzecia stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kolekcji podobają mi się tylko platformy i cardigan, najlepsza 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wybranych przez was rzeczy mam tylko kardigan, ale zamierzam kupić też szal. Stylizacja najlepsza trzecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szal, czoker i buty za sm. Podoba mi się 2 stylizacja, chyba zainwestuje w ten top.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie ładne ^^

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Również kupiłam tylko płaszcz, ale mam zamiar więcej :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o stylizacje, podoba mi się jedynie 3.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!