Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Szklanka9
Przed: Zwyczajna prosta stylizacja. Nie pasują trochę dodatki, ale moim zdaniem jest OK, lecz nie zachwyca.
Po: Zobaczyłam ten blezer i stwierdziłam, że muszę z nim zrobić stylizacje. Postawiłam na klasyk, czyli biel i czerń. Pobawiłam się trochę ubraniami i uważam, że wyszła mi bardzo ładna sukienka.


Po:  Nie jest źle. Patrząc na ilość kosmetyków jest poprawnie. Proponuję zmienić oczy, ponieważ w tych są zrobione źle cienie i źle się na nich maluje.
Po: Ograniczyła mnie trochę mała ilość kosmetyków. Włosy zmieniłam na krótkie, ponieważ myślę, że twoja doll wygląda w nich świetnie.



14 komentarzy:

  1. Dzięki za metkę :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja lepsza po, makijaż żaden mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed ta bluzka wygląda jakby doll była bez niej, ale miała lewitujący napis. Po jest dużo lepiej. Makijaże nie zachwycają, ale jeśli miałabym wybierać to zdecydowanie 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój bardziej podoba mi się po, a makijaże chyba są na równym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. TAKI SUCHAR:
    W co zamienia się Szklanka?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    W Justina Biebera.
    A tak serio, całokształt twarzy "po" wygląda jak u tego piosenkarza.
    Stylizacja dużo lepsza po.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To majli sajrus w brązowych włosach, nie znasz sie

      Usuń
    2. (wcale pizap mi tego nie rozciągnął, wcale XD)
      http://www.bankfotek.pl/image/1808612.jpeg
      I CAME IN LIKE A WRECKING BALL!!

      Usuń
    3. Nie patrzcie na wykonanie, nie chciało mi się XD

      Usuń
  6. udana metamorfoza

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie lubie długich włosów i dla mnie lepiej wygląda przed ale stylizacja lepiej po

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja lepsza po, a makijaż żaden mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje mi się podobają obie, makijaże przeciwnie. Ogólnie twarz doll mi się nie podoba, te oczy takie przymulone... jeszcze z tymi brwiami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja lepsza 'po', ale makijaż 'przed'.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!