Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aktualności
Admini dodali nowe rzeczy do sklepu Magic Emporium. Ceny sa w przedziale od 10-27sd. Zaś pokazane wnętrze to wydatek 30sd. 

Kolejna fajna rzecz to promocja 50 % w sklepie FEVER. Szkoda jednak, że nie w całej starplazie. 
O ile pamiętam tak wielka wyprzedaż była już dawno temu i teraz również by się przydała.

A StarDesignFashion pojawiły się nowe szablony: bluzka oraz spodnie dla chłopców. 
( Czyżby to z okazji byłego Święta Chłopaka?)


Byliście już w sklepach? Macie zamiar coś kupić lub dokupić?
Ktoś z Was ma męską doll i zaprojektuje nowe ciuszki?

12 komentarzy:

  1. Ze sklepu nic mi się nie spodobało, może skorzystam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dostawy kupiłam szkielety koników morskich za sm. Skorzystałam z oferty fever, ponieważ wcześniej nic nie miałam, a tu mogę mieć połowę taniej, czemu nie? Projekty brzydkie, ale są już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o nową kolekcję, to na razie nie planuję zakupów. Z fever już raczej mam to co chciałam, ale może jeszcze coś dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam z nowej dostawy narzutkę tylko, a w Fever białą spódniczkę i kurtkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Fever kupiłam bardzo dużo, z dostawy do meblowego nic, a projektów wcześniej nie zauważyłam ;D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię prawie wszystko z fever, a z pozostałych nowości nic nie kupię.
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię jedną parę butów Fever i raczej nic nie zaprojektuję. Zastanawiam się jeszcze nad jakąś rzeczą ze sklepu Magic Emporium.

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam chyba z 6 rzeczy z fever ^^

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Fever kupiłam spódniczkę na szelkach w kolorze bieli za 7sd, z ME nic bo mi się nic zwyczajnie tam nie podoba, a ubrań dla męskich Doll nie zaprojektuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. W Fever zakupiłam spódniczkę na szelkach oraz miętowe buty. Nowe meble w Magic Emporium nie interesują mnie, tak samo jak nowe wzory ze stardesign.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!