Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#47 "Prawie jak Barbie"
Halloween! Wszędzie halloween. Przygotowania trwają, każdy żyje strachami i duchami z myślą za co się przebrać w ten wyjątkowy dzień. Niektórzy go obchodzą, inni nie. Ja osobiście w pewnym sensie obchodzę i właśnie skończyłam wycinać kości z materiału. Może i jestem za stara na takie zabawy, ale to mój ostatni rok luzu więc trzeba to wykorzystać.
Stylizacja jest kompletnym przeciwieństwem halloween, chociaż wiem, że niektóre osoby uważają Barbie za coś gorszego od diabła xD Co do Barbie... To przez tą panterkę i róż mam takie skojarzenie. Zrobiłam dwie stylizacje, które różnią się tylko kurtką, ale jaka różnica od razu. Nie wiedziałam, którą wybrać więc macie obie.






Sukienka - MSW
Kurtka - Czarna - RIO, Różowa - Callie's Picks
Pasek - (spodenki) RIO
Torebka - Callie's Picks
Buty - Fendi



Co myślicie? 

14 komentarzy:

  1. nie w moim stylu ale nie jest zła :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  2. Halloween nie lubię, to święto można powiedzieć - irytuje mnie, dzieciaków pełno, co chwila dzwonek do drzwi, dlatego, albo mnie nie ma, albo wychodzę z domu.

    Dość ciekawe połączenie sukienki ze spodenkami. Wolę różowy blazer, ale w czarnym bardziej Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bardziej ci pasuje w czarnym

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się pierwsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę halołin w realu, już i tak wytykają mnie palcami, bo według nich wyglądam jak ruda satanistka, nie chcę mieć więcej par oczu na sobie ;w; Zaznaczę tylko, że nie jestem ruda i nie chodzę cały czas cała na czarno, ale to Cebulandia.
    Stylizacja zbyt plastikowa, ale jeśli tak miało być to jest okej. Wolę wersje w różowym, bo czarna tak okropnie wydłuża ciało i prostuje biodra. Dziwne są te buty, dałabym inne. Nie pasuje mi też tu ten drut kolczasty na nodze, gwiazdki mogą być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHAHAH witaj w klubie, znam ten satanistyczny ból

      Usuń
    2. Oni nie rozumieją jak to jest mieć czarną dusze, bul i rzal ;(((((((
      Tak serio, moja ulubiona koszulka ma kolor brzoskwiniowy, satanistycznie w uj. Idę smażyć koty

      Usuń
    3. Niektórzy uważają, że jak ktoś ma niebieską grzywkę to jest satanistą -,-

      Usuń
  6. Lepsza pierwsza stylizacja :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje nie zachwycają, wydają się być puste.
    Lepsza druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podobają, są fajne, nie wyglądają na jakieś barbiewate? xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. No, rzeczywiście, do tej Barbie to ci jest niebezpiecznie blisko ;-; mimo sysko druga wersja bardziej mi się podoba (a bo tak)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowa wersja bardziej mi się podoba. Zrezygnowałabym z tatuażu na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylki mi się podobają ;>

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!