Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Antidote - Co kupić?
Kolekcja Antidote zapewne zaskoczyła wielu z Was. Wczoraj pojawiła się dostawa, ciuchy szybko się rozeszły, a my dodajemy post dopiero dzisiaj, ale no wiecie SZKOŁA... No nic czekamy na komentarze z informacją co udało Wam się kupić.

Dziś gościnnie DancerMarika. Gratulujemy! Zgarniasz 20 sd. Zgłoś się do Najka. >>KLIK<< w ciągu 2 dni.
 przesyłacie stylizacje z kolekcji które wejdą danego dnia. Przypominam: alekskass1@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Ale się rozpisałaś, nie chce mi się czytać. :( :**

    OdpowiedzUsuń
  2. @Aleks Przecież nikt nie czyta nawet jak jest jedno zdanie. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobili mnie na szaro z tym antidote, myślałam, że to będzie tribute a tu takie świństwo, cały dzień sobie spokojnie leżakowałam jak weszłam to już prawie nic nie było... więc kupiłam w baazarze wydając 5 x tyle co w plazie. Ale musiałam mieć. Kolekcja piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupiłam, ale tym razem wszystkie stylizacje mi się podobają. :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłabym coś gdyby nie wydoili mnie tak na kasę, cioty :---) Takie sobie te stylizacje, Olek fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie kupiłam, ale specjalnie nie żałuję. Najlepsza pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam body, żakiecik i małą torebeczkę. Z Waszych stylizacji najbardziej spodobała mi się druga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie skonczylo ss i na nic sie nie zalapalam :'( super stylcie 8)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej no, nic nie mam bo nie zdążyłam :c

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że to będzie Tribute i na to się przygotowałam, a tu co? Kolejna limitowana kolekcja :/ Mam tylko fioletowe sandałki, których nie macie w must have, ale mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam statusu superstar, więc nie mogłam niestety nic kupić.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!