Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Different
Hej ;)
Przepraszam że post nie pojawił się wczoraj ale przez cały tydzień miałam problemy z internetem.
Dzisiejsze stylizacje są różne, mam nadzieję że się wam spodobają.
Opaska-SPECIAL OFFER
Naszyjnik-nelly.com
Blazer-Bonjour Bizou
Buty-Louboutin

Bluzka-CHANEL
Spódniczka-Velvet Orchid 
Torebka-BASIC
Buty-Apies Ski
Sukienka-archive
Bransoletka-Riviera
Torebka-DECADES
Buty-Miss Sixty

Pozdrawiam Emu.musia i życzę wam miłego weekendu :*




13 komentarzy:

  1. 1 jest super, bardzo mi się podoba! Kolejne są już gorsze, ale ten grecki klimat z ostatniej też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że na pierwszym manekinie nie ma dolnej części garderoby, chociaż majtki mogłaś ubrać. :(
    Jedynie trzecia stylizacja jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko pierwsza i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja, chociaż nie pasuje tam opaska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stylizacje, 1 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej nie pasuje mi złoty naszyjnik, no i bardzo do gustu przypadła mi ostatnia, tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza spodobała mi się najbardziej. W drugiej zmieniłabym na pewno buty, trzecia całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym powiedzieć, że nie, ale wszystkie mi się podobają :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jedynie pierwsza, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!