Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje pierwsze "DROGIE" sukienki
Witajcie. Dziś troszkę inaczej. 
Znalazłam w swoim stardollowym schowku trzy sukienki i tak mi się przypomniały moje początki... 
Były to moje pierwsze trzy sukienki, które kupiłam za stardollary.
Kupiłam je zaraz po pierwszym doładowaniu superstar.


Nie mam kompletnie pojęcia co mną kierowało przy wyborze tych ciuszków, 
ale byłam bardzo podekscytowana i... chyba mogę zrzucić na te właśnie emocje ;)

Żeby nie zaprzestać tylko na pokazaniu Wam tych sukienek, postanowiłam zrobić z nimi stylizacje.
Z czarną i niebieską sukienką poszło mi szybko i sprawnie, zaś nad biało-różową trochę się męczyłam.
Oczywiście nie chciałam ich zasłaniać, bo to one mają grac główne role w stylizacjach.
A oto rezultat:


Co myślicie o stylizacjach i samych sukienkach?

Jak wspominacie swoje pierwsze zakupy za stardollary?
Co było Waszym pierwszym DROGIM zakupem?

Piszcie! :)
________
Buźki
Coldi

15 komentarzy:

  1. zupełnie nie pamiętam co drogiego kupiłam jako pierwsze, pewnie jakiś szajs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze "drogie" zakupy były także po zakupie ss, brzydkie bluzki i spodnie, które teraz leżą w schowku :P
    Najlepsza 3 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne stylizacje. Druga sukienka także była moją jedną z pierwszych rzeczy kupionych za pierwsze ss, teraz mi się zupełnie nie podoba, ale Twoja stylizacja z nią jest naprawdę ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki mi się nie podobają, ale świetnie je wykorzystałaś. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! Ja nie pamiętam co drogiego kupiłam, pewnie jest gdzieś w schowku. :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze sd z ss poszły na ciueszki z Le, ktore weszly tego samego dnia do sp:) sliczne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim pierwszym zakupem po wykupieniu ss była czerwona mini spódniczka w kratkę, która chyba do tej pory jest dostępna w Evil Panda. Pamiętam, że byłam strasznie dumna z tego zakupu ;) Kiedy to było...
    Stylizacje całkiem fajnie Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak kupiłam na starym koncie jeszcze taką niebieską sukienkę z Pretty n' Love. Ostatnia stylizacja jest moim zdaniem najlepsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, grałam jeszcze za czasów, kiedy nie było sm i wszystko były w dolcach. Pamiętam taką w róże do dzisiaj, była super, ale przeniosłam się na inne konto. Pamiętam jak raz dali 100 sd do wydania w dzień i kupiłam takie paskudne rzeczy.
    Co do stylizacji, 2 pierwsze mi się podobają, ale ostatnia zdecydowanie nie. :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie pamiętam co dokładnie kupiłam xd
    Podobają mi się dwie pierwsze, są śliczne (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza MEGA DROGA rzecz, jaka kupilam to byla biala sukienka a'la Hannah Montana - cale 10 sd! :D

    Co do stylizacji, ta srodkowa jest sliczna, ale ostatnia kompletnie sie nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  12. Środkowa jest super!
    Z mojego pierwszego drogiego zakupu pamiętam tyle, że niedawno go sprzedałam :D Były to sukienki, jedna w kratkę druga jakaś granatowa. Ale takie paskudne xd


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pamiętam mam słabą pamięć i wszystkie stylizacje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim pierwszym zakupem była, z tego co pamiętam, czarno-biała sukienka ombre z takimi gałęziami (?) z Fallen Angel za 8sd. Taki lans 8]
    Pierwsza i druga bardzo mi się podobają, za to trzecia już nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja za pierwsze sd kupiłam kosmetyki

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!