Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
All In Black!
Hej :)
Co u was słychać, jak tam w szkole u mnie baaaardzo dużo nauki .
Dzisiejsze stylizacje stworzyłam tylko w kolorze czarnym :).
Okulary-Bonjour Bizou
Top-VOILE
Spódniczka-PPQ
Torebka-DECADES
Buty-Velvet Orchid 

Kapelusz-MM Fashion
Top-ORIGINAL FUTUR
Spódnica-Evil Panda
Buty-nelly.com
Okulary-LE
Top-Velvet Orchid 
Kamizelka-Bonjour Bizou
Spódnica-Mortal Kiss
Buty-SONIA RYKIEL

 Pozdrawiam Emu.Musia i życzę wam miłego weekendu :*

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się tylko dlatego, że są czarne. Nie ma tu jakiś zbytnio wymyślnych kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja - piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja bardzo mi się spodobała. Ciekawie wygląda. Dwie pozostałe nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga i trzecia ładna. U mnie też bardzo dużo nauki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, druga mi się najbardziej podoba :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 są bardzo fajne :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się... Jedyną ładną stylizacją z tych trzech jest trzecia, ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny to uniwersalny kolor, więc łatwo stworzyć coś przyjemnego dla oka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!