Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callie's Picks - co kupić?
No i za nami kolejna dostawa Callies Picks. Droga, a ceny niektórych ubrań są naprawdę śmieszne. Eh, po co dawać promocje skoro można zarobić na biednych 'dzieciach'. :((  No ale jak już mam coś polecić to zdecydowałem się na czarny płaszcz i torbę Channel która mimo ceny jest dość ciekawa. Dodatkowo, chciałbym podziękować za prace które dostałem od Was na maila, nawet nie wiecie jak to pomaga w robieniu postów!


Na lewo przedstawiam stylizacje DancerMarika, zaś na prawo _Nemezis_, po stardolary zgłoście się do Jusia95. 
Jeżeli chcesz aby Twoja stylizacja znalazła się w artykule modowym, wyślij outfit z ubraniem z nowej kolekcji (która wchodzi danego dnia)! Nagrodą jest 20sd. Pracę przysyłajcie na maila: alekskass1@gmail.com! :)

7 komentarzy:

  1. Takie sobie stylizacje, moda powodziańska nawet na stardolu.

    OdpowiedzUsuń
  2. I moja wishlista znowu zapełniona.... żadna stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje nie podobają mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję kupić szpilki i może płaszcz. Z przedstawionych stylizacji spodobała mi się tylko pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja bardzo mi się podoba, na pewno coś kupię :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tylko druga i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!