Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza blogowa - relacja
Dwa dni temu odbyła się impreza blogowa, której tematem było HALLOWEEN. Ku mojemu zaskoczeniu zjawiło się wile przepranych osób, z czego bardzo się cieszę. Niestety z imprezy zachował się tylko jeden screen (nie wiem co się stało z pozostałymi). 
Miałam problem z wybraniem najlepszego przebrania, więc postanowiłam przyznać wyróżnienie, a jest nim taki oto zestaw:
40 sd wygrywa: weronikao99
Wyróżnienie wygrywa: aniula38555

Jeden zachowany screen z imprezy

11 komentarzy:

  1. *wiele, *przebranych :)
    Fajne przebrania, zaluje, ze mnie nie bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, dziękuję bardzo, nie spodziewałam się :) Sd przydadzą się jak nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, naprawdę świetne przebrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podobało się przebranie osoby, której akurat nie ma na screenie - tej w garniturku z LE i świetnie wykonanej, nieco trupiej twarzy.
    Było fajnie c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się przebranie Sei, śliczna twarzyczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, ale zgłoszę się tylko po sukienkę o ile nie zapomnę. Było fajnie, czekam na helołinowe tiny.
    Dodam tylko, że chciałam posiedzieć na imprezie dłużej niż 30 minut.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne przebrania :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajnie się tam bawiliście :D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!