Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moschino raz proszę!
Nie mogłam się powstrzymać! Musicie mi to wybaczyć, ale tak się podjarałam tą kolekcją.
Łudziłam się, że stardoll doda nowy sklep Moschino Tribute czy coś, ale dobre i to.
Ciuchy bardzo mi się spodobały, chociaż zawiodłam się, że to tylko jedno piętro. 
Liczyłam trochę na ciuszki w SpongeBoba i te czerwono-żółte niczym paczka frytek z McDonald's :D
Cieszę się że jest ten piękny niebieski żakiet i spódniczka, bo z całej kolekcji chyba to spodobało mi się najbardziej.
Ale dobre i to co jest.  A oto moja stardollowa wersja. 


Co myślicie o najnowszej kolekcji?
Kupiliście coś?

Jak podoba się Wam moje odwzorowanie stroju z pokazu MOSCHINO?

18 komentarzy:

  1. Widziałam już tę stylizację u Ciebie w apartamencie i jestem pod wrażeniem :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna, takich stylek nam potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ta kolekcja jest już w starplazie? O.o
    Przepiękna stylizacja ♡
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  4. Grubo, haha :D To z prawej to facet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samy pomyślałam XD
      Aleks, wskakuj w spódniczkę! B|

      Usuń
    2. Co to dla mnie. Nju czelendż

      Usuń
  5. Wygląda bosko ;D Tylko szkoda, że za późno się zorientowałam :/
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda, że to nie jest moschino moschino tylko antidote moschino :( I wielka szkoda, że nie dali pasków :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, idealne odwzorowanie! Ja niestety nie mam nic, bo stardoll zabrał mi pieniądze z konta, a sd nie mam, bo 'błąd", NO CHYBA NIE.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne odwzorowanie ^^

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja. Bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej, nie żeby coś, ale to facet czy kobieta? Tak tylko pytam...
    Idealnie odwzorowana!

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i męska twarz i kolana, ale widać kawałek piersi, a facet i to w dodatku taki chudy i bez klaty nie powinien ich mieć.

      Usuń
    2. Miałam o to samo spytać hihi :D

      Usuń
  11. Świetnie odwzorowałaś tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, szkoda że ta czapka bez Moschino....

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!