Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale IV: Wyniki & Etap III
Głosowanie dobiegło końca, więc czas na przedstawienie wyników Etapu II. Zanim jednak zacznę, jak zawsze chciałbym napisać coś od siebie. Jestem naprawdę zadowolony z prac jakie dostaliśmy do drugiego etapu, pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że nie wzięliście tego zadania zbyt banalnie, tj. nie użyliście po prostu tej samej rzeczy aby wyglądać jak jedna całość, za to wielki plus dla (prawie) każdej drużyny! Jednak muszę trochę ponarzekać na niektóre rzeczy, powodem dla którego wyniki były opóźnione nie był właściwie mój wyjazd, po części był to powód też, ale znalazłbym czas na ogarnięcie tego, to co mnie zniechęciło do pracy jest fakt w jaki sposób wysłane zostały prace, w niektórych grupach jedna stylizacja była 3 razy większa od innej itp, strasznie nieestetycznie to wyglądało, jestem zdziwiony, że lider (ani też członkowie grup) nie zadbali o to jaki jest finalny wygląd grupy, dlatego też nie chciałem za bardzo ingerować w to, choć na początku trochę dopasowywałem rozmiary, ale stwierdziłem że tego nie będę robić, bo to po prostu nie jest moje zadanie. Tak więc, mam nadzieję że liderzy teraz coś z tym zrobią!

Koniec monologu, pora na wyniki

Avengersi punkty 118 info
domi_miaa 59 lider
Aguuniek 21
dobrapogoda 21
MajkaStar1999 17
Gladiatorzy punkty 112 info
SrebrnaMuza 61
rockarolla_ 22 lider
Zamisa 15
MyMelisaWhite 14
Wojownicy punkty 136 info
Angel369x 61 lider
emi155 30
botakchce 30
FunOpler 15
Taktyczni punkty 157 info
Golda89 55 lider
ola4077 46
WERRA. 43
Sylwia5278 13
Wataha punkty 146 info
B.E.A.T.K.A 60
dora_dorka 58 lider
Natusia_182 15
karensis 13
Power Rangers punkty 100 info
Cold_Iceberg. 41 lider
kellysun16 25
xxlena4444xx 24
stardollowy10 10
Fanatycy punkty 94 info
poziomkowa001 31
singiel 28 lider
Jarus55 22
Teinnn 13
Drużyna Actimela punkty 119 info
Liv_789 66
marta32222 18 lider
wera2222 17
GirlEwelina 11 odejście ze sd
crystalwaters. 7

Kilka informacji

Wyniki szczerze mnie zaskoczyły, pożegnaliśmy aż 3 liderów grup, którzy zostali zastąpieni przez osoby z największą ilością głosów. Mamy nadzieję, że współpraca z nowymi liderami obejdzie się bez żadnych problemów, a wy, liderzy, dacie sobie radę z nowym zadaniem!
W tym etapie pożegnaliśmy razem 9 uczestników konkursu: MajkaStar1999 (lider Avengersów), FunOpler (lider Wojowników), Sylwia5278 (lider Taktycznych), MyMelisaWhite, Karensis, stardollowy10, Teinnn, crystalwaters. oraz girlewelina, który postanowił odejść z gry.

W zastępstwie za MajkaStar1999 liderem zostaje domi_miaa, FunOpler został wymieniony z Angel369x, a nowym liderem w grupie Taktycznych zostaje Golda89. Jeśli jednak chcecie zrezygnować z posady, napiszcie w komentarzu!


Skoro wyniki zostały ogłoszone oraz wszystkie informacje o zmianach zostały napisane, czas zacząć Etap III! Złożyło się idealnie, że w każdej grupie jest po 3 uczestników, co daje równe szanse dla każdej z grup w przedostatnim etapie Modowych Rywali, przed nami został jeszcze tylko finał! Ale to jeszcze nie czas aby o nim mówić..

Temat Etapu III

Tematem tego etapu jest.. drogocenna niezwykłość
Przypomina Wam coś ten temat? Tak, jest on dokładnie taki sam jak w finale poprzedniej edycji Modowych Rywali! Możecie zadawać sobie pytanie dlaczego akurat taki temat, czemu powtarzamy go? W sumie to sami nie jesteśmy pewnie, prawdopodobnie chęć zobaczenia jak odbierzecie go tym razem po prawie roku od poprzedniej edycji! Możecie się zainspirować pracami z poprzedniego konkursu, a może jednak wymyślicie coś kompletnie innego? Czekamy na wasze prace!
Oczywiście tak jak w poprzednim etapie, lider musi pomagać oraz wysyła wszystkie prace do nas!

31.08, 23:59
termin oddawania prac
modowirywale@onet.pl
e-mail na który wysyłamy stylizacje

74 komentarze:

  1. Jeśli mam być szczera to bardzo mnie cieszy to, że odpadłam. Po zabiegu nie czuję się do końca najlepiej, więc nie wiem co by mogło wyniknąć. A jak być - to być na 100%. Dodatkowo już stylizację do II etapu tworzyłam z lekka "na siłę". Dzięki za miłą zabawę. Gratuluję Wszystkim, którzy bawią się dalej. ;) Dodam jeszcze, że bardzo zaskoczył mnie fakt odpadnięcia Bartka i MajkiStar1999.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaskoczona, kto w tym etapie odpadł. Funopler, Majkastar? Wybaczcie, ale to są jedne z lepszych stylizacji w konkursie i najlepsze w swoich grupach. Żenua :(
    Poza tym jestem zdziwiona ilością głosów na poszczególne osoby.. Tak się kończą zabawy w głosowanie, ugh..
    Temat dosyć trudny do ugryzienia, ale pełne pole do popisu i to mi się podoba. Dam z siebie wszystko!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nasze stylizacje? Nie podobają Ci się? Co z naszym "kółkiem wzajemnej adoracji"? XDDDDD

      Usuń
    2. Kurde, nie chciałam aby "Herbatnik" się dowiedział, wydałaś nas :(:(

      Usuń
    3. Musimy zmienić taktykę, ta już się wydała. Teraz stwórzmy kółko różańcowe, módlmy się o wszystko do Boga.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Majkastar odpadł bo emi na niego nie zagłosowała, wolała oddac głos na aguuniek i dobrąpogodę

      Usuń
  3. Dziękuję wszystkim za głosy i gratuluję pozostałym wyników! Wow, temat jest jak dla mnie super, chociaż reszta okaże się przy tworzeniu stylizacji :D W tym etapie prace w grupach nie muszą być już spójne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wtfff. Tego się nie spodziewałam ;o
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :D
    W sumie to ja też trochę się cieszę, że odpadłam....ten konkurs to trochę za wysokie progi jak na moje nogi :P
    No i życzę powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CO? JAK TO BARTEK I MICHAŁ ODPADLI?????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam jak to zobaczyłam! Nadal nie ogarniam

      Usuń
  7. Jestem w lekkim szoku, nie spodziewałam się aż tylu głosów na moją pracę. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję :) Jestem też zaskoczona tak małą ilością głosów na Bartka. I w roli lidera wg mnie sprawdził się bardzo dobrze, za co także mu dziękuję. Gdyby nie on, moja stylizacja byłaby zupełnie inna, ale zaufałam jego opinii.
    Co do następnego etapu. Najbardziej obawiałam się pracy na innej doll, tak jak to było we wcześniejszych edycjach, więc kamień z serca, że teraz tego nie ma :) Jednak radość trwała, dopóki nie zobaczyłam terminu. Czy jest jakaś szansa no dłuższy, chociaż o 2 dni? Jeśli nie, to prawdopodobnie muszę zrezygnować z roli lidera, bo praca mi na to nie pozwoli. Weekend mogę w dużej mierze poświęcić na konkurs, ale w tygodniu to tylko późnym wieczorem, a to może być za mało. Porozmawiam jeszcze z moją grupą, i dam znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to chwilowy błąd :) Prace będzie można oddac do 31.08

      Usuń
  8. W ogóle wszystkie te głosy jakieś dziwne są (nie piszę tu o swojej pracy tylko np. Bartka, Michała).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za głosy oddane na mnie ;p Gratuluję także innym
    Taaa wielkość mojej pracy była 3 razy większa od innych XD ale nie zostałam o tym poinformowana, że tak jest i niestety nie mogłam nic z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. XD tyle powiem na temat wyników

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę, że Bartek i Michał odpadli :O Stylizacja Michała to był totalny sztos, najlepsza z tego etpau... Ten konkurs jest nieprzewidywalny.
    Dziękję za głosy oddane na mnie, osobiście nie jestem zadowolona ze swojej pracy, robiłam ją w ostatnią godzinę przed deadlinem. W tym etapie bardziej się przyłożę, czuję te zobowiązanie. Temat będzie nielada zagwostką, podobnie jak rok temu, hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze nowiac, to jestem naprawdę zaskoczona wynikami, bo osoby które zrobiły wg. mnie najlepsze prace odpadły Ogólnie taka różnica w głosach jest bardzo dziwna, bo coś mi się nie chce wierzyć żeby w grupach, w których wszystkie prace były na wysokim poziomie była taka różnica. Nie da się jakoś sprawdzić IP czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które osoby niby miały najlepsze prace? Chyba nie majkastar i funopler? Ci liderzy za bardzo się starali o prace innych użytkowników i tak wyszło, że ich nie zachwyciły albo reszta okazała się dużo lepsza. W tym etapie połowa osób mniej oddała na nich głosy, niż w poprzednim etapie.

      Usuń
  13. Jestem bardzo zaskoczona ilością zebranych głosów ;o Bardzo się cieszę i dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkim! Dziękuję wszystkim za głosy oddane na mnie w tym i poprzednim etapie. Dalej kibicuję mojej grupie, lecz życzę również wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różnice między głosami w niektórych grupach są naprawdę wysokie, zwłaszcza w ostatniej, gdzie pierwsze miejsce znacznie przewyższa głosami pozostałych. Z powyższych komentarzy widzę, że dało to początek dyskusjom na temat fair play, choć tak jak przypuszczałam, w dalszych etapach będzie ta rozbieżność coraz bardziej widoczna ze względu na rosnące oczekiwania wobec uczestników, którym nie jest w stanie sprostać każdy. Liczę na to, że jednak każdy zachował się sprawiedliwie wobec innych uczestników i nie dodawał sobie głosów, w końcu to tylko stardoll. :) Wtrącę też swoje "trzy grosze" i przyznam się, że nigdy nie byłam przekonana do tego, by to wyłącznie głosy oddawane przez inne osoby decydowały o rozwoju konkursu, ponieważ brakuje mi tu opini stałego składu. 😕😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% i kieruję pytanie do organizatorów - czy zsumowane głosy będą miały wpływ na kolejne etapy, czy każdy jest brany pod uwagę osobno?

      Usuń
    2. Głosy z etapów I, II oraz III będą zsumowane i kilka osób z największą ilością zostanie nagrodzonych, jednak jeśli chodzi o finał, głosy z poprzednich etapów nie będą brane pod uwagę, tj. osoba, która ma najwięcej głosów w samym finale - wygrywa.

      A co do poprzedniego pytania, z tego co doczytałem i wybierałem przy samym tworzeniu ankiet jest blokada IP na głosowanie, co znaczy, że z danego IP można oddać głos tylko raz. Oczywiście są sposoby na ominięcie tego, jak na wszystko. Ale szczerze nie doszukiwałbym się dziury w całym, w kilku grupach pierwsze miejsca mocno odstają od reszty, a średnia głosów w każdej grupie jest dosyć proporcjonalna. Jeśli ktoś prosi o głosy, to cóż.. to powinien się wstydzić ;D W finale będzie inny system oceniania/głosowania.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. @Herbatnik to że dało się głosować nie musi oznaczać że głos został dodany ;)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Przecież ten screen został już opublikowany, zapewne chodzi o Rockę. Widać odzew był zbyt niski, że trzeba ponownie do tego wrócić. OJEJKU.

      Usuń
    8. Chariju, proszę mnie bezpodstawnie nie oczerniać i nie mieszać w tego typu akcje, bo nigdy nikogo nie poprosiłam o żaden głos, ani w tamtym etapie, ani w tym.

      Usuń
    9. Najlepiej opublikujcie te wszystkie screeny otwarcie, a nie snujecie jakieś domysły i czepiacie się ludzi, którzy nie mają z tym nic wspólnego.

      Usuń
    10. Nie osądzam nikogo bezpodstawnie, tak jak wcześniej już napisałam, screen został opublikowany i widziałam go wczoraj. https://www.bankfotek.pl/image/2123784 Jaki miałabym interes by mieszać kogoś w takie sytuacje? Po prostu opisuję to, co widziałam i chętnie poznam jaka jest prawda, skoro twierdzisz, że nigdy nikogo nie prosiłaś o żadne głosy. Photoshop? o:

      Usuń
    11. Charmed, takiego screena nigdzie nikt nie publikował, coś kręcisz. Wymyślasz niestworzone historie.

      Usuń
    12. Jasne, na pewno nikt nie umieścił go w komentarzu z dopiskiem "prawda w oczy kole" ;)

      Usuń
    13. Nie no, gratulacje, to naprawdę wygląda jak prawdziwe. Życzę wszystkiego dobrego osobie, której chciało się bawić w programie graficznym, żeby to tak ładnie obrobić. Na sd miałam spinę tylko z jedną osobą, więc mogę domyślać się kto to zrobił. Baw się dobrze skarbie :*
      https://youtu.be/d19mKg8B6vc

      Usuń
    14. Ja tam ci nie wierzę. Zauważyłam, że jesteś dosyć dziwna osobą. Po co zmieniasz tyle razy nick na bloggerze i zdjęcie? Podejrzane. Pokaż ten niby komentarz.

      Usuń
    15. Dobrze wiesz, że ten komentarz został już usunięty. ;) A zamiast wypowiadać się na temat mojej osoby, przyznaj się pod jakim nickiem jesteś na Stardoll. :)

      Usuń
    16. Na stardoll nie gram, jestem osoba neutralną.
      A tak w ogóle to śmieszne te tłumaczenia rockarolli, nie żeby coś ale winny się tłumaczy, ciekawe komu dawała hasło na stardoll. A tyle razy powtarzam, uważajcie bo czasem przyjaciel może okazać się wrogiem, to jak zwykle nikt nie słucha.

      Usuń
    17. Czasem nie trzeba mieć nawet spiny, żeby kogoś nie lubić. Ja na przykład nie lubię stardollowego10 bo pisze dziecinne komentarze, dlatego na niego nie głosowałam w ankiecie.

      Usuń
    18. Ta proszę o głosy i potem domagam się publikowania tych screenów :D HEH
      Dopiero po napisaniu tych poprzednich komentarzy dowiedziałam się o co chodzi xD Szkoda, że ten ktoś daty zrobienia screenu nie podał, to byśmy skonfrontowali prawdziwość na podstawie świadków i avataru mojej doll :) No ale tak, lepiej posklejać obrazek i dodać screen z anonima, żeby kogoś oczernić. Niech ten tchórz napisze do mnie na pw, chętnie się dowiem kogo 'prosiłam' o te głosy :D Nikt mojego hasła nie miał i nie ma, a przynajmniej ode mnie.

      Usuń
    19. Może prosiłaś, bo myślałaś, że ktoś cię podpuszcza a tak naprawde nic nie ma? Ja tak czasem robię. A daty zrobienia to nie ma, bo by musiał być screen całego ekranu. Nie wiem kto pisze prawde a kto nie. Czasem tonący(czyli ty) brzytwy się chwyta.

      Usuń
    20. Jak ja nawet z ludźmi na czatach nie rozmawiam. No ale okeej, spoko. Pływać umiem całkiem nieźle, więc nie utonę, spokojnie :) Bawcie się dalej sami.

      Usuń
    21. "Jak ja nawet z ludźmi na czatach nie rozmawiam. "- a jak taka marta stardoll, co do wszystkich się przyczepia i zagaduje ci coś napisze, to na pewno jej odpisujesz. Nie bujaj, że z nikim nie piszesz. Jak się coś od kogos kupuje to też się na priv pisze. Nie wybielaj się na siłę.

      Usuń
    22. "Nie gram w stardoll", a za chwilę "ja tak czasem robię" okeeej, nie mam pytań :))

      Usuń
    23. O podpuszczanie nie chodziło o stardoll, to ogólnie napisałam.

      Usuń
    24. Dobra, dobra "nie żeby coś, ale winny się tłumaczy" :))

      Usuń
    25. Akurat tłumacze, bo coś czytanie ze zrozumieniem ci nie wyszło.

      Usuń
    26. Jak chcesz mogę się zgłębić w temat podpuszczania.

      Usuń
    27. Nie dzięki xD Miłego dnia:)

      Usuń
    28. Iks dekujesz czyli się stresujesz?
      Administracja powinna zamknąć opcję pisania komentarzy i pousuwać to co nie potrzebne, nawet te moje komy, a sprawę z proszeniem o głosy rozwiązać prywatnie, tylko rocka i team qof.

      Usuń
    29. Ja najpierw w tego screena uwierzylam, ale w sumie teraz sie zastanawiam czy w czacie na sd wgl mozna wstawic link? XD bo chyba cenzuruje, jak dobrze pamietam. Chyba komus fejk nie wyszedl.

      Usuń
    30. Zawsze można sprawdzic czy się da, napisz do kogoś i zobacz. Podobno linki się wstawiją tylko bez tego hhtps

      Usuń
    31. Nie, uważam po prostu temat za zamknięty i nie mam ochoty już dłużej z Tobą dyskutować, droga anonimowa Pistacjo. Żyj swoim własnym życiem, a nie życiem stardolla, skoro nie grasz i nie masz konta :)) Sprawa z administracją jest już dawno wyjaśniona, ale nie pozwolę, żeby ktoś mnie oczerniał, dlatego się tutaj odezwałam. Koniec tematu.

      Usuń
    32. niby nie gra w stardoll, a wszystko wie, hmmmmmmmm

      Usuń
  16. "pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że nie wzięliście tego zadania zbyt banalnie, tj. nie użyliście po prostu tej samej rzeczy aby wyglądać jak jedna całość" Ja tam się domyśliłem, że ten wspólny element nie musi być jednym ciuchem w kwiaty. Było to oczywiste. Coldie jednak doszła do wniosku, że to ma być ten sam ubiór w kwiatki no i padło, że ta spódnica to będzie. A co do wyglądu prac to po prostu kolejne takie konkursy organizujcie bez żadnych grup i liderów, tak będzie najlepiej, bo to za dużo zamieszania. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  17. a Bartek, którego odpadnięcie tak tu niektórzy przeżywają, istna tragedia, może odpadł dlatego, że zrobił stylkę, w której dał 4 kwiatki z suite shopu na krzyż, a to miały być stylizacje ze wzorem w kwiaty. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wielkość niektórych screenów odstaje, bo ludzie po prostu nie umieją ich robić. Wystarczy mieć biały kwadrat i kliknąc full screen a gdy nasza doll będzie na pełym ekarnie zescrrenować.
      https://imgur.com/a/k4HNhjM

      Usuń
    2. doll oczywiście maksymalnie powiększamy w apartamencie jakby ktoś i tego nie wiedział

      Usuń
    3. I tu się mylisz mój drogi, bo jeśli każdy ma np inny rozmiar monitora i zrobi screena na full screenie, to i tak będą różne rozmiary ;*

      Usuń
    4. Tak maksymalnie to nie powiększajmy bo wtedy będzie widać tylko połowę dollki. :P stardollowy10

      Usuń
    5. Emi, masz rację, ale niektórzy serio maksymalnie nie powiększają doll przez co scrren jest bardzo malusieński albo biorą ze spotlight, a jeszcze inni nie robią na białym tle.

      Stardollowy, nie jesteś zabawny. Naucz się lepiej scrreny robić.

      Usuń
    6. Jakby o screeny zadbał lider, to nie byłoby takich problemów :)

      Usuń
    7. Na QoF szukają nowych redaktorów. Może się zgłoś i będziesz pilnować odpowiedniej wielkości screenów, oceniać stylizacje jako kompetentna osoba itd. stardollowy10

      Usuń
  19. Herbatnik, Pistacja. Co jeszcze dobrego lubisz GirlEwelina? Ależ Cię to życie na stardollu korci, może niepotrzebnie odchodziłeś skoro w tym świecie odnajdujesz się znacznie lepiej niż w prawdziwym:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na 100% nie on, nie wiem skąd takie podejrzenia w ogóle....

      Usuń
    2. To, że W. bywał kontrowersyjny nie oznacza od razu, że to on. Nie można tak bezpodstawnie oskarżać. stardollowy10

      Usuń
    3. Dla jasności: To nie byłem ja. Może jestem niemiły, krytykuje i obrażam, ale nigdy z fejkowych kont, nie boję się konsekwencji i nie mam nic do stracenia, gdybym chciał coś skrytykować podpisałbym się. Miałem dwa konta na blogerze: GirlEwelina i to z którego pisze teraz.

      Usuń
    4. Dogadane, jasne :)

      Btw, Stardollowy to nie było znikąd. Mięsem za darmo rzucać nie lubię. Był to wniosek, ale wysunięty źle, też się zdarza niestety :p

      Usuń
  20. Wyniki są zaskoczeniem, mniejszym lub większym ale chyba dla wszystkich. I jak wyżej widać, są osoby które ich nie akceptują do tego stopnia, że zarzucają oszustwa, manipulacje, stronniczość. Krytykują też same ankiety jako sposób rozwiązania konkursu. Do tych wszystkich mam pytanie jaki inny sposób sobie wyobrażają, żeby było fair? Weźcie też pod uwagę fakt, że wśród uczestników są redaktorzy tego bloga. Ja nie mam nic przeciwko temu, właśnie ze względu na ankiety. W takiej sytuacji, wg mnie, nie ma innego sprawiedliwego rozwiazania. Zarzucacie teraz stronniczość głosującym, więc już widzę, jak nie pada taki zarzut wobec jury. Nie pamiętacie już konkursu walentynkowego? Mam więc nadzieję, że organizatorzy nie ugną się pod presją kilku niezadowolonych komentatorów. Ankiety mają też ten plus, że w zabawę angażują czytelników, a nie tylko uczestników. No właśnie, to tylko zabawa. A co do stronniczości glosujacych - pewnie było parę osób, które głosowały z sympatii, ale nie była to większość. I ja jestem na to dowodem. Nie jestem specjalnie znana, nie pisze na żadnym blogu, w komentarzach też się specjalnie nie udzielam, a z innymi graczami rozmawiam rzadko. Nie stoi więc za mną grono wielbicieli, którzy byliby mi stronniczy. Dlatego wiem na pewno, że w ankiecie ludzie głosowali na moją stylizację, a nie osobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś najbardziej kwiatową stylizację!:3

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!