Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.
Hej i czołem kochani!
Zapraszam na post ode mnie! 



Jak Wam mijają wakacje? U Was też tak gorąco? Mnie trochę męczą takie upały. Super, ze jest ciepło, ale myślę, że tak 28 stopni by wystarczyło. I wiem, że trochę zaniedbuje bloga ale teraz skupiam się na rysunkach.

Aranżacja jest naprawdę prosta, ale taki był zamysł. Nie chciałam, żeby pomieszczenie zrobiło się zagracone a główną rolę miał grać widok za oknem.

Co o tym myślicie?
Podoba się Wam?
A może macie pomysł na kolejną aranżacje? Bo mi ich ostatnio brakuje.

7 komentarzy:

  1. U mnie straszna duchota, a najgorsze są komary, które mnie gryzą w nocy :(
    Piękna aranżacja, choć składa się z niewielu artykułów to niczego w niej nie brakuje!
    Ja z chęcią zobaczyłabym pokoik w kolorze pudrowego różu lub pomarańczu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimat, ale dałabym kanapę trochę wyżej. Ja już mam dość tych upałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli Ci za gorąco to zawsze możesz się rozebrać :) stardollowy10

      Usuń
  3. Uwierz mi, próbowałam wielu metod by zwalczyć upał, nawet w sukienkach chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna aranżacja, wcale nie mam wrażenia, że artykułów jest mało :D U mnie też duszno, mam już dość tych upałów :c

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak wolę upał niż głupią zimę :| nawet niech te 40 stopni będzie.
    A co do aranżacji to bardzo mi się podoba! Lubię takie schludne i proste (?) rzeczy ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna aranżacja, nie zrobiłabym tego lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!