Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Antidote
Do Plazy właśnie dotarła wyczekiwana od wczoraj, limitowana kolekcja Antidote. Obejmuje ona dwa piętra a ceny wahają się między 14sd a 99sd (89sd ze zniżką). Kolekcja jest naprawdę świetna i już wiele rzeczy zdążyło się wyprzedać. 
A jak Wam się podoba dostawa? 
Udało się Wam upolować wybrane rzeczy? 



Realne odpowiedniki:
Większość rzeczy pochodzi z marki Monse. Polecam zajrzeć Wam na stronę bo uważam, że ich kolekcje są fenomenalne! 

 http://www.monse.com/fw18-collection/
 http://www.monse.com/fw18-collection/
http://www.monse.com/fw18-collection/

8 komentarzy:

  1. Kolekcja jest świetna!
    Kupiłam 11rzeczy - 2 pary butów (oprócz tych wiązanych), długi sweter, męską kurtkę i bluzkę, body, kurtkę z naszywkami, pasek, białą koszulkę, spodnie w kratę oraz czarną bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nic nie kupiłam bo nie mam sd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam sd ani nawet potrzebnego statusu. Spodnie w kratę i kurtka z czwartego manekina są OK. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Natomiast body z Hello Kitty wygląda jakby dorwała się do niego banda przedszkolaków. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep antidote przez te kilka lat sporo się zmienił. Pamiętam jak składał się z ciuchów w jaskrawych kolorach, niezachęcających do zakupu, choć zdarzało się znaleźć w nim kilka perełek. Ta kolekcja jest cudowna, jakbym mogła to kupiłabym prawie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam harringtonkę, na którą czekałam - więcej mi nie trzeba *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kolekcja, najlepsze anti od dłuższego czasu. Ja jakoś nie miałam ani chęci ani sd i royalty, by coś kupić, co nie zmienia faktu, że jest mnóstwo rzeczy godnych uwagi. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!