Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Mroczna" królowa
Już dawno na blogu nie było prac czytelników. Wczoraj napotkałam jednak piękne wnętrza stworzone przez Polkę - jothequeen, za jej zgodą postanowiłam się z Wami nimi podzielić.
Joanna ma obecnie 25 lat, a na stardoll zajmuje się głównie dekorowaniem wnętrz. Po rozwinięciu posta możecie zobaczyć zaledwie malutką cząstkę jej prac. Więcej jest dostępnych do zobaczenia w jej apartamencie oraz prezentacji*. 
* link w nazwie użytkownika


Co sądzicie o jej "pokojach"?
Podobają Wam się?
Komentujcie!

7 komentarzy:

  1. Ale cudne, jestem zachwycona! Przedostatnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko,świetne *o* ta z krukami wygląda najlepiej :>

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja najcudowniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście znam dziewczynę i jej talent z bloga SiM. Jestem zachwycona jej osobowością i talentem, jak już napisałam. Wszystkie wnętrza to sztos, ale drugie to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokoje są cudne C: Dziewczyna ma naprawdę talent :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką tej estetyki na stardoll, bo często wygląda kiczowato, ale te wnętrza są magiczne. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!