Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi rywale- finał- głosowanie

missmariksza
Iwona


* sponsorem kwoty 600 sd dla uczestników konkursu jest Cukier_98

W etapie finałowym uczestnicy konkursu musieli zmierzyć się z niezbyt łatwym lub łatwym tematem
 - Drogocenna niezwykłość-
Każdy zinterpretował go na swój sposób, ale czy aby nie za bardzo uczestnicy utrudnili sobie to zadanie?
Niestety w tym etapie kilka osób nie oddało pracy.
A teraz głosujcie na najlepsze stylizacje, jak zawsze macie czas 3 dni.









22 komentarze:

  1. Tak z ciekawości, na jakiej podstawie prace zostały poprzestawiane xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy poprzestawianie? W tym etapie nie ma juz grup. Możesz wyjaśnić dokładniej o co chodzi

      Usuń
    2. Tak jak ściągły mi się do folderu, tak dodawałam. W tym etapie tak jak napisała Kinga, nie ma już grup, każdy uczestnik walczy sam o wygraną.

      Usuń
  2. Jest kilka naprawdę pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarta z pierwszego obrazka - dobra robota! Mega kreatywnie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko wybrać jedną najlepszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można oddać głos na 10 osób, nie trzeba tylko na jedną :)

      Usuń
  5. Niektóre stylki są trochę przekombinowane, głosy oddane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca FunOpler genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 4,5,8,11,14,16,17-najlepsze prace :P

    OdpowiedzUsuń
  8. FunOpler, gratuluję świetnego pomysłu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bartek, gratuluję wygranej! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam, ale ciężki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od początku miałem kilka osób na oku - tym razem także mnie nie zwiedli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Załoga Pragiatorium + dorota100, MyMelisaWhite, Jarus55 i SrebrnaMuza -
    You're doing amazing sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  13. zagłosowałem na... kogo chciałem stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!