Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weź nie pytaj
Jeśli ktoś z Was rozważa odwiedzenie studia Warnera Brosa i zobaczenie miejsca, gdzie nagrywany był Harry Potter, to gorąco polecam! To było najlepiej (dobra, prawie najlepiej, równie dobrze cieszę się z dwóch tysiaków wydanych na Tokio Hotel) wydane tysiąc złotych w moim życiu. Nie pytajcie czemu tak drogo (nie no chcecie to pytajcie :P). Biednemu zawsze wiatr w oczy. Ale nie żałuję ani grosza.
Za to nie polecam London Eye, nie dość, że kosztuje majątek to trzeba z 3h stać w kolejce (przy dobrych wiatrach). Bez sensu. Równie piękny widok można podziwiać ze Sky Garden, które jest za darmo, a oczekiwanie na wejście to jakieś dziesięć minut. 
Polecam też rejs statkiem po Tamizie oraz Sea Life.
To taki krótki subiektywny przewodnik po Londynie.
Ah, i ostrzegam przed tłumami. Wakacyjny weekend to najgorsze co może być w Londynie. Za to w jesiennie i zimowe miesiące jest cudnie!

sylwia5278 zgłoś się do mnie po nagrodę!

naszyjniki - Runway + Riviera, koszula - Museum Mile, pasek - Versace Tribute, spodnie - Louis Vuitton Tribute, torebka - LE, marynarka - Pals, buty - Balenciaga Tribute

20 komentarzy:

  1. O, dobrze, że w końcu zdecydowałam nie iść na London Eye, za to w piątek mam zarezerwany Sky Garden :)
    Świetna stylka!

    OdpowiedzUsuń
  2. to żeś pozwiedzała :D no ale przynajmniej będziesz miała co wspominać :D co do stylizacji to jest bardzo ładna :) tylko dziwnie twoja doll wygląda z tą fryzurą,wolałam Cię z czarnymi włosami xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) fryzura mi się podoba, ale to już stara. Wróciłam do czarnych włosów, po prostu stylizacja powstała już dawno :)

      Usuń
  3. Stylizacja bardzo fajna ale też nie przepadam za tymi włosami. Co do Londynu... to już doczekać się nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobaczymy jak to z tym Londynem będzie :P

      Usuń
  4. Zazdroszczę Londynu :D Nie przepadam za tymi butami ale w tej stylizacji wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Londyn jest super, ale znam wiele piękniejszych angielskich miast :D dziękuję!

      Usuń
  5. Ja byłem na London Eye i nie żałuję wyboru, czekaliśmy z godzinę i było super 8)
    W grudniu lecę do Wielkiej Brytanii i właśnie będę odwiedzać studio Warnera Brosa, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, ja przed London Eye byłam właśnie na Sky Garden i mając porównanie wybieram to drugie :P Nie dość, że za darmo, to możesz spędzić tam ile chcesz czasu, napatrzeć się na Londyn z góry i nacykać tyle zdjęć ile sobie zażyczysz w każdym miejscu. (widok 360 stopni) :D
      Warner Bros jest ekstra!! na pewno tam wrócę na jesień i zimę, przez te tematyczne wystawy :P. Muszę ogarnąć wszystkie.

      Usuń
  6. stylizacja świetna! ale faktycznie włosy trochę irytują xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem o co Wam chodzi z tymi włosami XD dzięki!

      Usuń
  7. Stylka fajna, ale nie lubię tych włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź nie pytaj - dziś zapoznałam się z tą piosenką i to bardzo dobrze, jest świetna! :D
    Stylizacja bardzo ładna, aż chyba kupię to body! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z reguły nie słucham takiej muzyki, ale ta piosenka bardzo mnie urzekła!
      dziękuję!

      Usuń
  9. Ładnie, klasycznie, elegancko! :)
    Aaa m&g to zdzierstwo jakich mało. Ja powiedziałam, że nigdy w życiu żadnego nie kupię, bo praktycznie wszystkich da się złapać bez tego, no a jeśli ktoś wybitnie unika fanów to mam w niego wywalone, bo nie lubię buców:)) Ale i tak dużo nie wydałaś w porównaniu ze Stonesami. Na nich nawet ceny zwykłych biletów dochodziły do dwóch tysi. Studio Warner Brosa super! Moja koleżanka była i też chwali :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to prawda, Tokio jeszcze jest w miarę tanie patrząc na inne gwiazdy. Z drugiej strony jednak, nie są już niewiadomo jak sławni, więc mogliby jednak obniżyć ceny. TH jest właśnie ciężko złapać bez m&g, takie gwiazdeczki się z nich zrobiły. M&G też wygląda słabo... masz sekunde na zdjęcie... obyś tylko ręki nie złapał, nie postał obok nich dłużej niż wspomniana sekunda, bo ochroniarz odgania :/ rozumiem, że chcą prywatności, że to może być męczące jak każdy fan chcę ich dotknąć czy zamienić dwa słowa.... ale wybrali taką drogę życiową i jeśli ktoś płaci do kilkunastu tysięcy za takie coś to przydałoby się dać od siebie więcej niż po prostu przez 20 min odpowiadać na pytania i stanąć obok na sekundę żeby zrobić zdjęcie. Nie wiem co jeszcze mnie tak do nich ciągnie... chyba tylko sentyment, bo muzycznie też coraz słabiej wpisują się w moje gusta.

      Usuń
  10. Ja byłam w Londynie jakieś 4 lata temu i nie pamiętam aż tak długich kolejek na London Eye, ogólnie bardzo przyjemnie wspominam tę atrakcje, ale może po prostu trafiłam na dobry dzień lub nagle ilość turystów aż tak wzrosła.
    Mogę z ciekawości zapytać czy same wejściówki do studia WB są tak drogie, czy coś jeszcze jest wliczone w te cenę?
    Stylizacja super, bardzo podoba mi się połączenie kolorów i faktur. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde, to nie wiem dlaczego akurat ja musiałam tak trafić na kolejki, bo jesteś kolejną osobą, która tak mówi... Bilet do WB kosztował mnie 50 funtów z tego co pamiętam (ale brałam rozszerzony z pamiątkową książką i przewodnikiem w słuchawkach - przewodnika w ogóle nie używałam, bo i tak wszystko sama ogarniałam więc trochę bez sensu :P). Zapłaciłam tak dużo bo musiałam jechać uberem w dwie strony. Normalnie możesz tam dojechać za kilka funtów z jednej z londyńskich stacji. Niestety akurat w weekend, który wybrałam stacja była nieczynna i nie mogłam znaleźć innego środka transportu :/ a, że WB jest sporo za Londynem to się wykosztowałam :>

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!