Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
w mojej głowie dwa się różne gryzą światy
Moja mama dziś ode mnie wyjeżdża. Nie myślałam, że ten miesiąc tak szybko minie. Strasznie mi smutno, w domu znów będzie cicho :(. Na szczęście za miesiąc ja jadę do Polski. Może zrobię szybki objazd po kilku miastach. Nie byłam w tym roku w Krakowie, a to moja coroczna tradycja, więc myślę, że skoczę tam na kilka dni. Za polskim morzem też się stęskniłam.
Oprócz tego w najbliższy weekend znów wybieram się do Londynu. Tym razem na jeden dzień i lajtowe spotkanie z koleżanką.
Niedługo też przyjeżdża moja "teściowa", czego też już nie mogę się doczekać. Uwielbiam jak coś się dzieje, jak kogoś u siebie goszczę. Zwłaszcza tutaj, gdzie mieszkam tylko z narzeczonym... Jestem jednak przyzwyczajona do pełnego domu, zawsze miałam do kogo otworzyć buzię.
Jeju, nie wiem co ze mną się dzieję, ale pisząc to się poryczałam.
Niby dorosła laska, a tak serio dzieciak. Ugh... ciężko mi tutaj.

ManiakPupili zgłoś się do mnie na stardollu po nagrodę.

okulary - Original Future, kolczyki - Seasonal, bluzka - Ralph Lauren, paski - Other World + Bonjour Bizou, torebka - LE, spodnie - It Girls, buty - LE

11 komentarzy:

  1. nawet ładna ta stylizacja :) a ja idę na rozmowę o prace w czwartek :) bo zaraz i tak kończy mi się umowa w obecnej pracy i akurat wypadło,że dostałam zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne do sklepu kosmetycznego :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, powodzenia!! jakaś drogeria czy perfumeria?

      Usuń
    2. drogeria :D do rossmanna ;p

      martusia-16

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, pierwszy raz podobają mi się te buty w stylce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! właśnie ja mam z tymi butami takie love–hate relationship. Z jednej strony są cudne a z drugiej takie jakieś dziwne :P

      Usuń
  3. ładna stylizacja, ale moim zdaniem brakuje takiego czegoś co spoi całą stylizacje i da efekt wow. Śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to raczej taki zwyklaczek, ale dziękuję! :D

      Usuń
  4. Genialna! Nawet te buty się bronią! Supcio ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się dobór dodatków, ale baza jest trochę za monotonna, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stawia się kropki po emotce, lol
    Fajna torebka, sama muszę z nią stylkę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi stylizacja bardzo się podoba. I nie smutaj, niedługa ty przylecisz do polski a potem ja do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!