Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
kilka słów od GirlEwelina
Witajcie Kochani! Witam się z Wami ostatni raz. Podjąłem decyzję o odejściu z blogów, stardollowego facebooka oraz z gry Stardoll.  Moja decyzja może wydawać się spontaniczna, ale tak naprawdę jest bardzo przemyślana i jak dla mnie słuszna.
Jakie są powody mojego odejścia?
Jest ich bardzo dużo!

Po pierwsze: Szkoła. Nie jestem niestety osobą wyjątkowo uzdolnioną, a chcę żeby jakoś dobrze mi w niej szło. Od września czeka mnie dużo nauki, mam bardzo wymagających nauczycieli, a profil Matematyczno-Fizyczny z elementami prawa tego nie ułatwia…
W następnym roku chciałbym ożywić moje kontakty towarzyskie, w tej chwili są martwe. Serio! Ja prawie w ogóle nie mam znajomych… Chcę to zmienić, a odejście trochę mi to ułatwi, będę miał też odrobinę więcej czasu.
Idziemy dalej: Znudzenie! Moje i Wasze… Od kilku lat robię w tej grze to samo, ubieram, maluję i coś tam  dekoruje w apartamencie, ale ile można? Uwielbiam zmiany, a najbardziej te spontaniczne i nieplanowane. Od jakiegoś czasu też pod moimi postami pojawiały się komentarze, że cały czas pokazuję to samo i nie wnoszę nic nowego. Macie rację! Miałem blokadę i tworzyłem stylki według tego samego schematu, chciałem coś pokazywać, a nie umiałem nic zrobić…
Coś co mnie denerwuje i jest kolejnym powodem mojej rezygnacji to Zakłamanie na Stardollu i na większości blogów (Sorry, ale taka jest prawda). Denerwujące jest podlizywanie się redaktorom i pisanie pozytywnych komentarzy tylko dla nagród, albo dlatego, że redaktor/redaktorka jest czyimś znajomym. Głosowanie na przyjaciół, bo są przyjaciółmi. Co z tego, że nie mają talentu, ale i tak wygrają, bo mają więcej koleżanek/kolegów. Jak gdzieś pojawi się taki komentarz to jego autor jest od razu linczowany i krytykowany, bo redaktorzy boją się prawdy i próbują ją ukryć. 
Ostatni (o którym w tej chwili pamiętam) powód to pieniądze. Nie stać mnie już na wydawanie pieniędzy na grę, nigdy ich nie odzyskam, a nie mam ich tak dużo, żeby wyrzucać je w błoto.
Jak już skończyłem tłumaczenie dlaczego, zacznę przepraszać i dziękować (Nie znam, albo nie pamiętam imion niektórych, dlatego będę używać tylko nazw z gry)
3Siostry i DobraPogoda: Przez ostatni czas współpracowaliśmy i jestem Wam bardzo wdzięczny za szansę, za przyjęcie oraz za znoszenie mojej (Bardzo trudnej) osoby. Wiele razy Was zawiodłem i teraz też to zrobiłem. Nie umiem napisać do Was wprost, że odchodzę, bo się boję. Nie chcę Was zawodzić, a cały czas to robię. Naprawdę Bardzo Bardzo Przepraszam! Dziękuję też za wspaniałe przyjęcie, pomoc i za to że we mnie uwierzyłyście dając mi miejsce na blogu.
Soxo_ i Cherry9713: Nie wiem czy to przeczytacie, ale i tak to napiszę. Was też zawiodłem i przepraszam za to. Nie wiedziałem co mam robić, bałem się reakcji i odpowiedzialności za to co robiłem, dlatego uciekłem nie pisząc nawet słowa. Dałyście mi szanse, zaufałyście, a ja uciekłem jak największy tchórz, bez słowa wyjaśnienia. Bardzo tego żałuję! Nie zasłużyłyście na takie traktowanie z mojej strony.
Aguuuniek i ElizabethFly: Moje dwie przyjaciółki! Dziękuję, że jesteście. Jesteście dla mnie wsparciem na stardoll i cieszę się, że nasz kontakt się nie skończy gdy odejdę ze Stardoll. Ujawniłem się przed Wami i tego nie żałuję! Cieszy mnie to, że poznałyście prawdziwego mnie, nie tylko moją historię, ale też osobę! To wy sprawiłyście, że grało mi się tak dobrze.
Marta32222: Marta tobie też Dziękuję! Gdyby nie ty nigdy nie poznałbym prawdy o sobie i o stardollu. Nasza znajomość była toksyczna, ale jej nie żałuję. Wiesz, że tak naprawdę bardzo cię lubiłem i nawet teraz trochę lubię. Nawet jak cię krytykuję i wyśmiewam robię to, żebyś stawała się lepszą osobą i lepszym graczem. Za wszystkie krytyczne słowa i za każdą obrazę: Przepraszam!
Uplooad i załoga Pragiatorium: Nie znam Was, nigdy z wami nie rozmawiałem i bardzo tego żałuję, bo jesteście moimi stardollowymi bohaterami! To dzięki Wam próbowałem nowych rzeczy, robiłem coś czego się bałem, próbowałem przełamać swoje bezpieczne granice i zrobić coś niepowtarzalnego i oryginalnego (Większość to nieudane próby). Moim marzeniem było być jednym z Was, ale mi się nie udało, może za mało się starałem, albo po prostu się nie nadawałem. Szkoda, ale i tak Wam Dziękuję!
Komentatorzy i Czytelnicy: Ostatnio było Was coraz mniej, bo uważaliście mnie za niedojrzałego i żałosnego dzieciaka, ale trudno… Zawsze czytałem wszystkie komentarze i starałem się coś z nich wyciągnąć, nawet gdy był to bezpodstawny hejt… Wam też Dziękuję! Może kiedyś za mną zatęsknicie, ale nie sądze.
Moje życie prywatne zmieniło się w koszmar za sprawą jednego osobnika, ale tego nie będę tutaj opisywać. Moje tłumaczenia/podziękowania mogą być strasznie bez sensu, ale inaczej nie umiałem.
Żegnajcie!
W

PS: Bardzo dziękuję Agu, że zgodziłaś się to opublikować!

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro, że odchodzisz :(
    Mimo paru głupich rzeczy, które zrobiłeś to serio lubiłam bardzo twoje stylizacje. Jeszcze pamiętam jak pisałeś na SiM i twoje outfity wyróżniały się na tle innych i mega mi się podobały.
    Jakby się tak zastanowić, to to co napisałeś to szczera prawda. Stardoll to już nie jest to samo co kiedyś - żeby "przetrwać" trzeba cały czas wydawać realne pieniądze na Sstardollary. Admini zrobili się strasznie skąpi, a stardoll nudny. Też chciałabym odejść, no ale wciąż pozostaje ten sentyment i przywiązanie i jest to trudne :P Mimo, że to tylko głupia gra.
    Jak już pisałam, wielka szkoda, że odchodzisz. Mimo wszystko życzę ci jak najlepiej i mam nadzieję, że wszystko ci się dobrze ułoży :)
    Powodzenia! :)
    PS Przepraszam, jeśli moje słowa nie trzymają się kupy, ale pisałam wszystko w emocjach i na szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam pare razy odchodziłam i nikt za mną nie tęsknił (i nie będzie tęsknił) XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda dla mnie :s Jak mam być szczery, Twoje stylizacje/posty zawsze były świeże, warte przeczytania i ciekawe. Nie mniej jednak w pełni szanuję i rozumiem decyzję, to co napisałeś, jest mi bardzo dobrze znane. Stardoll to strasznie toksyczna, czasochłonna i droga gra, więc w ogóle nie mogę się z niczym sprzeciwić. Mam nadzieję, że poradzisz sobie w szkole, że odzyskasz kontakty i wszystko co jeszcze sobie zaplanowałeś!
    Nie miałem okazji Cię bliżej poznać, ale uważałem Cię za ciekawą osobę. Nigdy nie wydawałeś mi się niedojrzały czy żałosny :v No i dzięki wielkie za ciepłe słowa o blogu, nie wiedziałem, że tak Cię inspirował!
    Nie wiem, czy jest jakaś szansa, ale mam nadzieję, że może jeszcze kiedyś wrócisz :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga gra ? XD
      To ty chyba nie grałeś w Aiona XD
      Widziałam kiedyś takiego mema:
      xbox- pad
      ps3- pad
      ps4- pad
      Aion- terminal płatniczy
      ;)

      Usuń
  4. Jestem osobą, która ceni sobie szczerość, więc powstrzymałam swój pierwszy odruch, aby olać post i napiszę to, co mnie osobiście zabolało. Mój blog nie jest jakiś super popularny i w założeniu nie miał taki być. Chciałam stworzyć miejsce, w którym mogłam publikować stylizacje i z czasem dołączyły do mnie inne osoby, które nie chciały aby ich pracę gdzieś zginęły. Staram się nikomu nic nie narzucać, nawet grafiku i spodziewałam się, że w zamian otrzymam chociaż odrobinę szczerości. Najpierw piszesz ze wyjechałes, spoko nie ma problemu. Potem nagle widzę post na fb, że sprzedajesz rzeczy i nawet nie mam jak się skontaktować, bo usunąłes mnie ze znajomych... Naprawdę, za napisanie na grupie, że odchodzisz nikt by Cię nie zlinczował, bo chyba każdy kiedyś odchodził z gry. Rozumiem wszystkie Twoje powody i cieszę się że przynajmniej miałeś na tyle odwagi żeby napisać ten post. Chociaż nie, mówisz o tym już po dokonanym fakcie. W każdym razie zabolało mnie to, ale skoro już po ptakach to życzę Ci jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasciwie to strasznie ten post jest relatable (tak naprawdę to nie wiem jak to po polsku uchwycic a staram sie unikac za duzo zapozyczen, bo polski to tak naprawde ciekawy jezyk w ktorym da sie fajnie wykrecac slowa). w tamtym roku gdy jeszcze gralam na stardollu praktycznie nie mialam zycia towarzyskiego (mimo iz na to skladaly sie inne czynniki) i jakos tez to wplynelo na mnie, ze tylko w ciagu pol roku tak duzo sie nauczylam i moj gust zaczal sie formowac, poza tym tez nauczylam sie szacunku do pewnych rzeczy.

    stardoll i tak upada bo zostala tam sama turcja, normalni gracze i pretensjonalni "entuzjasci mody" a administracja i graficy sie nawet juz nie staraja. na blogi przestalam wchodzic oprocz qof dla dwoch osob i pragiatorium ktore nadal daze sentymentem (i przez to nie umiem usunac mojego bloggera bo moje wszystkie posty mialyby uszkodzone zdjecia!). zagraniczne blogi i spolecznosc okolostardollowa sa na niskim poziomie niestety i polskie blogi jakos sa nadal ciut poziom wyzej. odejscie jest bardzo trudne i raczej o tym wiesz, ale nie wiem czy pamietasz jeszcze nasza burzliwa konwersacje gdy tak naprawde mialam najgorszy okres w swoim zyciu i myslalam ze spontaniczna decyzja o oddaniu kont byla zla ale w sumie to jakos pomoglo. nawet jesli nie jest jeszcze tak dobrze to jakos czuje mniejsza presje, bo nie musze pisac na blogu i robic stylek na sile, a i tak majac ograniczone opcje jak moge narysowac to co mam na mysli. samo usuwanie kont i znikanie z internetu jest fajne bo mozna zyc bez kapelusika z folii aluminiowej bo czesto internet robi takie okropne rzeczy z ludzmi, niestety!

    jestem pod wrazeniem jak w miare szybki postep zrobiles od pierwszych stylek wysylanych na stardoll i my do teraz. mam nadzieje ze bedzie ci sie teraz lepiej ukladac i jakos poznasz jakis fajnych ludzi i ze bedzie ci lepiej. trzymaj sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym nie jestem zaskoczona tym, po chyba ponad pol roku temu pisales mi o tym na mailu. ale nie spodziewalam sie ze tak szybko i gwałtownie.

      Usuń
  6. Zawsze jest mi przykro, jak odchodzi ktoś kto się wyróżnia. Nigdy nie nazwałabym Twoich stylizacji „nudnymi” lub „wtórnymi. Zawsze był świeże, inne, szokujące i choć czasami zupełnie mi się nie podobały to pozostawały na dużej w pamięci, a rzadko jakiś stardollowy twór zasługuje na zapamiętanie. To samo tyczy się wizerunku, jaki kreowałeś. ;)
    Mam nadzieję, że wszystko Ci się w życiu powiedzie. Sama chodziłam do wymagającej szkoły, więc wiem, ile czasu i poświęceni wymaga utrzymanie odpowiedniego poziomu. Co do znajomych to myślę, że też się pojawią, jeśli będziesz chciał. Stardoll to okropny pożeracz czasu (i pieniędzy). Sama teraz trochę odpuściłam i o wiele lepiej wykorzystuję wolne.
    Na koniec życzę, aby brak możliwości tworzenia w grze nie „zabił” Twoich wielkich pokładów kreatywności. No i zaglądaj do nas czasami! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, co mam napisać. Wiedziałam, że odchodzisz od jakiegoś czasu i byłam na to przygotowana, ale na post - nie... Zawsze byłeś osobą sympatyczną i pomimo tego, że często Ci odwalało (jak każdemu) to Cię bardzo lubiłam. Z resztą widać to po tym ile się zadawaliśmy ze sobą. Jest mi przykro, że odchodzisz, bo pomimo tego, że Twoje stylizacje nie zawsze mi się podobały, to jednak będzie Ciebie tutaj brakować. Zawsze byłeś oryginalny, inny i to Cię wyróżniało;) I nie masz za, co mi dziękować, bo nie widzę takiej potrzeby. To ja Tobie powinnam dziękować, bo tak naprawdę, właśnie przez Ciebie zaczęłam zaglądać w świat mody i zaczęło mnie to interesować. Tsa, moje stylki na pewno nie są jak te z pokazów (xd), no ale się staram, właśnie przez Ciebie. Co do krytykowania i wyśmiewania mnie, to na pewno było to czasem potrzebne w moim przypadku. Było mi przykro, owszem, ale ja to oddalam w dalszą przeszłość, bo liczy się teraz, teraźniejszość. Pomimo tego, że ta nasza więź, jak to stwierdziłeś, była toksyczna to też zawsze Ciebie lubiłam, czasem mniej, czasem bardziej.. Na pewno będzie tutaj Ciebie brakowało. Życzę Ci powodzenia w życiu, żeby wszystko Ci się ułożyło i aby było tak jak byś chciał. Życzę Ci samych prawdziwych przyjaciół, znajomych i rodziny. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Drama na maksa :-D Ludzie to tylko gra :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale to ludzie w nią grają i ,,drama" jest odnośnie tego, że ktoś zostawia swoją społeczność ;)

      Usuń
    2. Ja tam zadnej dramy nie widze 🤷🏻‍♀️ Po prostu pozegnanie. Zoska dobrze napisala.

      Usuń
  9. smutno, ale kazdego to kiedys czeka... trzymaj sie i nie daj w realu, wiem jacy ludzie potrafia byc okropni ;')

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!