Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook SubCouture

Zdania na temat ostatniej kolekcji SubCouture były mocno podzielone, a sukienka za 50 SD została "okrzyknięta" lekką przesadą ze strony Administracji. Załoga QoF postanowiła jednak wychwycić perełki kolekcji oraz dać Wam kilka pomysłów na stylizacje. Zapraszam do obejrzenia Naszego lookbooka.

1. Leather Trench Coat - Piękny płaszcz, który pomimo dość wysokiej ceny (45 SD) uważam, że powinien posiadać każdy. Jego jedynym minusem jest brak dołączonej podszewki, ale zawsze da radę coś na to poradzić.
2. Martine Rose Inspired TShirt - Kolejna perełka tej kolekcji. Piękny pastelowy kolor nada delikatności niejednej stylizacji. Jednak i tutaj nie może obejść się bez drobnego minusu. Wielka szkoda, że t-shirt był do kupienia tylko w wersji dla męskiej doll.
3. Trench Coat Belt - Był płaszcz, więc do kompletu mamy i pasek. W pierwszej chwili moje oczy nie wychwyciły go po wejściu kolekcji do Plazy, ale gdy tylko go ujrzałam zakochałam się. Świetnie sprawdzi się w połączeniu z płaszczem, z tej kolekcji, ale zarówno w innych lookach.
4. Sweet White BodySuit - Na koniec mamy dla Was proste, białe body. Jak dla mnie każdy powinien mieć takie w swojej szafie - nawet niekoniecznie z tej kolekcji.

FunOpler
1. kurtka: Subcouture | golf: It Girls | nerka: Windows on the World | spódnica: Millionaire Minimalism | buty: Balenciaga
2. futro: Subcouture | golf: Museum Mile + Antidote | spódnica (koszulka): Couture Tribute | buty: Fallen Angel

Dominikadomcia (stylizacja wykonana na 3siostry)
1. koszulka - SubCouture | pasek - SubCouture | spódnica - Moschino Tribute | torebka - Fendi Tribute | buty - Alexander Wang Tribute | wianek - SubCouture

Aguuniek

1. okulary - Callie's Picks | kolczyki - Velvet Orchid | nerka - Fallen Angel | koszulka - SubCouture |  kurtka - Subcouture | spodnie (kombinezon) - RIO
2. okulary - Pretty'n'love | kolczyki - Callie's Picks | kurtka - SubCouture | bluzka - Bonjour Bizou | spodnie - Louis Vuitton Tribute | torba - Balenciaga Tribute | skarpety - Pretty'n'love | buty - Active

sylwia5278
1. kolczyki - 2x Fallen Angel | top (kombinezon) - SubCouture | pasek - Callie's Picks | spodenki - Pearls | narzutka - Voile | torebka - Voile | szpilki - Voile
2. bluzka - SubCouture | sukienka - Trails | buty - Fever
3. opaska - Wild Candy Couture | top (body) - SubCouture | sukienka - Marc Jacobs | pasek - SubCouture | torebka - Callie's Picks

Co sądzicie o Naszych propozycjach?
Podobają Wam się?
Co kupiliście z tej kolekcji?

6 komentarzy:

  1. Mam wszystkie artykuły z przedstawionych u Was na zdjęciu. Pierwszy outfit FunOplera jest bardzo ładny, ale ja bym dodała może jeszcze jakieś kolczyki, chociaż nie wiem czy nie byłoby tego za dużo, niewiem.. Druga stylówka to sztos! Nie wpadłabym na wystylizowanie tego futerka w ten sposób, bomba! Stylizacja na Kindze, jest prosta, ładna, ale zwykła. Jest takich multum na stardoll'u.
    Pierwsza Aguuniek jest genialna! Druga mi się średnio podoba. Buty+skarpetki out. Klasyczne czarne szpilki by się tu lepiej sprawdziły.
    Stylizacje Sylwii są niesamowite, każda z osobna! Nie wiem, co powiedzieć, wszystkie są genialne! Kocham, kocham, kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja druga stylka to inspiracja stylem młodych ludzi w Brighton, co druga osoba się tak nosi :P

      Usuń
  2. Jak dla mnie Bartek pozamiatałeś swoimi stylizacjami, zwłaszcza drugą!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tylko białe body i pasek,co do stylizacji to podoba mi się pierwsza Bartka,stylizacja Dominikidomci,pierwsza Agi oraz pierwsza i trzecia Sylwii :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez wyjazd nie kupiłam nic :((, ale rzeczy nie były jakieś fantastyczne, więc żałuję tylko troszkę ;p
    Stylki Sylwii spodobały mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie przypadło mi do gustu to Subcouture, nic nie kupiłam. Za to pierwsza stylka Bartka i pierwszy look Aguuniek bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!