Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kiedy łamiesz zasady, łam je mocno i na dobre.
Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji? 
Ja w następnym tygodniu widzę się z pewną niesamowitą dziewczyną i idziemy do SPA.
Pamiętacie o moim konkursie? Zostało jeszcze trochę czasu na zgłoszenie! 
Uwielbiam taką pogodę i mam nadzieję, że zostanie z nami jeszcze trochę. Tym bardziej, że wybieram się nad morze. No i oczywiście nie mogę doczekać się wizyty u Aguuniek :) Niesamowicie cieszę się, że będę miała okazję zwiedzić trochę. A Wy lubicie podróżować?


Jak Wam się podoba moja aranżacja? 
Jak zawsze czekam na wasze opnie. 



8 komentarzy:

  1. Wow genialne wnętrze! Zakochałam się w powiększonym lustrze, wygląda to niesamowicie! Będę mogła kiedyś sobie też owe zrobić w moim pokoju?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze jest bardzo ładne no i stylowe! Jedyna rzecz, która troszkę mi przeszkadza to małe łóżko, powiększyłabym je trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wnętrze :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sypialnia. Zwykle w Twoich aranżacjach królują jednolite beżowe lub białe ściany, więc ciekawym urozmaiceniem jest w tej aranżacji użycie tapety ze wzorem w liście, która użyta w nadmiarze może przytłoczyć wnętrze, ale tu sprawuje się idealnie. Duże lustro wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się zachciało nad morze :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetnie, kącik z lustrem skradł moje serce :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!