Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zmień wystrój na jesienną aranżację!
Robi się chłodniej, liście spadają z drzew, coraz częściej sięgamy po kalosze i parasole i chętniej zostajemy w domu z kubkiem gorącej herbaty... Z aktualną porą roku oprócz deszczu kojarzą się także święto zmarłych i halloween.
Zainspirowani tym co aktualnie dzieje się z przyrodą i nadchodzącymi wydarzeniami możemy ozdobić jesiennie swój apartament, jeszcze przed tym jak pojawi się w nim choinka i bożonarodzeniowe akcenty. 

Jesienne dodatki na aranżacji powyżej: ozdoby w jesiennych kolorach, gałązki i świeczki, żółte ozdobne światełka, miska z jabłkami...

Jesienne dodatki na aranżacji powyżej: dyniowe dekoracje, gałązki.

Które wnętrze podoba wam się bardziej?

Miłego wieczoru.
AD88

13 komentarzy:

  1. Obie propozycje bardzo mi się podobaj, z resztą to żadna nowość :D W pierwszym zauroczył mnie wystrój szafeczki i bardzo mnie ciekawi skąd wzięłaś te krzaczory co są w wazonie obok szafeczki. W drugiej aranżacji podoba mi się totalnie wszystko, po prostu zauroczyła mnie ! Z resztą wszytsko wyszło genialnie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, obie aranżację bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zieloną herbatką ucząc się wiersza, idealnie, wieczór z poezją! Z aranzacji bardziej podoba mi się 2, poniewaz... znajduje się tam kot, a nigdy zbyt wiele obrazków kotów w internecie. Nie no, tak serio to po prostu bardziej mi się podoba jakoś, ale wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się aranżacja 2, ma swój klimat i ten kociak jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Druga aranżacja jest cudowna! Do tego ten piękny kotek =^,^=

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie aranżacje są cudne :) Klimatyczne, pełne uroku. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się troszke bardziej podoba druga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie mam sd, żeby cokolwiek zmieniać. Mimo wszystko aranżacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie aranżacje są świetne, ale trochę bardziej podoba mi się druga. Ja też muszę zrobić remont mojego apartamentu na bardziej jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są, mają super klimat :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!