Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#tra and shhh...

Obiecałem Wam ostatnio ogromny i przedługi post, a tutaj okazuje się, że nie mam praktycznie nic do pokazania... Dostaliśmy w ostatnim czasie drugie piętro Nelly, dostawę meblową (ja o meblach mówić nie będę), a nawet dwie dostawy meblowe... Okulary i Kapelusze do salonu piękności, niestety nie wiem jak miałbym to pokazać, więc nie uwzględnię ich w poście... Ostatecznie mam tylko jeden screen z polecajką, więc pobawiłem się ubraniami i tematem mojego ulubionego konkursu Modowi Rywale (nie biorę udziału, ale wyczekuję tego co pokażecie, trzymam kciuki!)

    Krótko o MS.TQ: Ja osobiście używam artykułów w salonie Piękności i nawet bardzo je lubię, można zaszaleć z biżuterią i tymi wszystkimi akcesoriami o wiele bardziej niż w apartamencie, ale jest haczyk, bo Stardesign Hair i biżuteria ze sobą nie współpracują (mi się jakoś udaje, ale faktycznie czasem jest ciężko i później wychodzą jakieś nierówności i dziwaczne warstwy). Kupiłem kilka nakryć głowy i dwie pary kolczyków... Mam jednak zastrzeżenia do projektów jakie się tam pokazały, wiem, że inspiracją była brytyjska rodzina królewska, ale wolałbym zobaczyć tam szalone over the top projekty Philipa Treacy (i tutaj mówię o tych całkowicie oderwanych od rzeczywistości).
Druga dostawa do Salonu: Spectacular- mehhhh... Zrobiłem duże zakupy, ale to wszystko jest takie przereklamowane, modne to to było 2-3 lata temu... Widziałem jeszcze, że niektórzy gracze mieli problem z żyletkowymi okularami- ja nie widzę w tym niebezpieczeństwa, ale jak chcecie to bijcie się ze ścianą:(
    Dekoracje jak już mówiłem mnie nie interesują, ale też szału tam nie było:( Z Giardini kupiłem jedynie białą koszulkę, która (znowu) ma wzór popularny 2-3 lata temu.. Dobrze, że admini są na bieżąco z trendami;) Uważam, że do basicowych/codziennych looków dobrze się sprawdzi, wiecie: jeansy+koszulka+trampki= taki zwykły, bardzo realny look w grze.
    Now! Let's Talk about Fashion: Część druga dostawy do Nelly.com, mogę opisać ją jednym słowem, rozczarowująca. Jak w poprzedniej wiele artykułów było przydatnych, bazowych to tutaj jest nijako i na siłę modnie... Kupiłem dużo artykułów, ale tylko dlatego, żeby zapełnić czymś szafę, dzisiaj pokazuję Wam 4 artykuły, które moim zdaniem są najlepsze i może faktycznie się przydadzą. Najlepszy artykuł kolekcji to brązowo-beżowy dopasowany żakiet o skróconym fasonie, pierwszy rzucił mi się w oczy i z tego co widziałem wiele osób ma podobnie. Fantastyczny kształt, dopasowanie i niezwykle praktyczny! Szorty, bo czemu nie? Zbliża się lato, a z latem wakacje i trzeba dać ponieść się chwili i trzeba kupić sobie coś co pozwoli nam nie ugotować się w upały. Kocham ten trochę już przestarzały trend kolarskich spodenek i głownie dlatego zwróciłem uwagę na tą parę. Później mamy cudowną czarną torebkę z teksturą i na złotym łańcuszku, ten artykuł wygląda jakby był od topowego projektanta albo z bardzo dobrego Tribute jeśli mówimy o Stardoll, podoba mi się tekstura, połysk i to materiałowe uszko, które sprawia, że torebka się wyróżnia. Praktyczny prosty artkuł, ale jest w nim coś ciekawego. Last but not least- fioletowy przeuroczy top za przeuroczą fioletową cenę! Zazwyczaj nie lubię takich lekko i "dziewczęco" wyglądających artykułów, ale przez ten wyjątkowy i rzadki w grze kolor zwróciłem uwagę i jeszcze jak zobaczyłem cenę... Za Starmonety? Można to kupić tylko, żeby pozbyć się nadmiaru...
    Windows on the World- rozmawiałem o tym sklepie z redakcyjną koleżanką i stwierdziliśmy, że to jest nawet fajny sklep i że nam go brakuje, kilka dni później pojawiła się dostawa i zaczęliśmy żałować tęsknoty, bo kolekcja była raczej nijaka... Wykonanie takie sobie, wybór Fendi Couture i tego przeobrzydliwego bolera, które miała na sobie Kate Moss... jezu! Ale polecam Wam kupić kolczyki Fendi, które wyglądają całkiem ciekawie i są bardzo długie, a to coś intrygującego... +są tanie, a dodatków i biżuterii nigdy za dużo! Drugim wyborem z tej kolekcji jest długa balowa suknia, której projekt bardzo mi się podoba (nie pamiętam oryginalnej marki), a wersja stardollowa nie jest zła. Absolutnie kupił mnie ten kolor i te kwiaty. 
    Dwa tygodnie temu dostaliśmy (chyba wszyscy) gift, nie wiem z jakiej okazji, żółta torebka i postanowiłem o niej wspomnieć, bo ten prezent od adminów wygląda wyjątkowo znośnie i może być praktyczny... Wiecie, zazwyczaj to jakieś koszulki z logo konkursu albo jakieś dzikie zwierzęta lub jedzenie- mi to nie jest do niczego potrzebne, ale wiem, że niektórych kolekcjonują paskudne darmówki. Ta torebka była miłym zaskoczeniem i przynajmniej nie jest to recolor (chyba!).

    Teraz druga część posta: Modowi Rywale- absolutnie kocham ten konkurs i uwielbiam oglądać co wszyscy przygotowują. Dosłownie co jakiś czas wchodzę w zakładkę i oglądam jak wyglądały poprzednie edycje, kto wygrał, jakie były najlepsze (moim zdaniem) looki, jakie koszmarne twory ja tam wysyłałem (yikes)... Tematem tym razem jest Niezwykła/Niecodzienna codzienność i myślałem, co ja bym zrobił i tak stworzyłem te dwie stylki. Pierwsza (bardzo) luźna inspirowana moją ulubioną Nianią, oglądałem całą polską wersję już z 3 razy, a oryginał tylko wybiórczo, ale wydaje mi się, że główna bohaterka założyłaby ten look. Druga to taka zabawa kolorami, bo ja nie wyobrażam sobie siebie w takich kolorach na co dzień, nawet na jakąś okazję się tak nie widzę... Mamy tutaj też dużo artykułów za starmonety: top i getry z Basic oraz ww. fioletową bluzkę z Nelly;)

6 komentarzy:

  1. słabe kolekcje,dostawy z meblami mnie nie interesują,artykuły do salonu piękności tak samo....co do dostaw z ubraniami z Nelly to kupiłam bluzkę i buty za sm,bo tych starmonet mam już za dużo,a tak to spodobał mi się brązowy żakiet oraz żółta i czarna torebka,reszta ciuchów słaba jest i nie w moim guście,Giardini mnie nie interesuje a i bluzki są kiepskie,co do WOTW to nie które sukienki są świetne ale małoprzydatne :( no ale kupiłam białą koszulę za sm i szare spodnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy cokolwiek kupie z MS.TQ chociaż podoba mi się kilka rzeczy, bo nie przepadam za rzeczami z BP.
    Fioletowa bluzeczka z Nelly jest bardzo ładna i za sc za co plus xD Resztę z Nelly potraktowałam po macoszemu.
    WotW raczej nie w moim stylu, pojedyncze rzeczy są w porządku. Kolczyki, które wybrałeś oczywiście są w mojej szafie, czekam tylko aż je założę kiedyś...

    Ochh super wygląda pierwsza stylizacja, wzory, kolory i podkreślenie figury - dla mnie bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nudne były te ostatnie dostawy, nie kupuję zazwyczaj nic z mebli, ani rzeczy do BP. Sam wygląd tych kapeluszy też mi się jakoś szczególnie nie spodobał. Nelly akurat przypadło mi do gustu i kupiłam kilka ubrań. Czekam na piątek, może będzie coś ciekawszego:) W pierwszej stylizacji się zakochałam, co do drugiej sama też bym się nie odważyła łączyć tych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie takze ostatnie dostawy nie zachwycily. Czekam ciagle na subcouture :) z rzeczy ktore sugerujesz rowniez postawilbym na wybor fioletowej bluzki i żółtej torebki - naprawde dobra darmowka i bluzka za starcoins! Gdybys nie napisal to bym wcale nie skojarzył ze wow jest wzorowane na Fendi Haute Couture xd a przeciez widzialem troche zdjec z tego pokazu. Chociaz przyznam ze jakos mnie nie zafascynowal, Kate Moss nie wygladala dobrze na wybiegu, ta suknia jest koszmarna. Takze czekam na prace do modowych! Szkoda ze nie wziales udzialu, pierwsza stylizacja jest naprawde swietna! W drugiej podoba mi sie pomysl na calosc i gra kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie dostawy to dla mnie jakiś koszmar... Z tego co kojarzę to kupiłam większość rzeczy które poleciłeś , ale bez jakiejś ogromnej miłości. Co do mebli to kupiłam większość z nowej dostawy ale one tak zawieszają tak głupia aplikacje ze masakra. W sumie
    To czemu nie zgłosiłeś się do modowych?! Pierwsza stylizacja jest genialna! Myśle ze niania Frania chętnie by to zalozyla ( ja cały czas oglądam to ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgłosiłem się dla bezpieczeństwa innych uczestników, w konkursach włącza mi się tryb bojowy i nie chciałem (znowu) później robić dramatów, teraz sobie pooglądam i poprzeżywam. Czas na nowe twarze, czytelnicy muszą mnie co chwilę na blogu oglądać, a tu jeszcze w konkursie bym ich prześladował:)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!