Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kill V. Maim

Hej!

Jak możecie dostrzec, dzisiejszy post nie ma elementu wspólnego ; )
Stwierdziłam, że dodam stylizacje, które udało mi się stworzyć w tym tygodniu :  )
Pierwszą stylizację robiłam w sumie pod okulary, ponieważ W KOŃCU udało mi się je kupić, bardzo długo ich szukałam ; ) A jak pewnie można zauważyć, uwielbiam ubierać przeróżne na swoją doll haha
Druga powstała bardziej pod sam wig. Wiem, że większość z Was nie podziela mojej "miłości" do obszernych blezerów, ale wydaje mi się, że przez niego stylizacja jest ciekawsza?
Jak zwykle, chętnie dowiem się co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach : )


Stylizacja nr 1
Okulary Rio | Kurtka Vinyl | Naszyjnik It Girls | Body Royalty |
Jeansy Vinyl | Torebka Limited Edition | Buty It Girls

Stylizacja nr 2
Kolczyki Schiaparelli Tribute | Okulary It Girls | Blezer Vinyl |
Torebka Subcouture | Blezer Pearls | Kozaki Bonjour Bizou



8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, obie są bardzo kobiece ^^ Świetne włoski, ekstra wyglądają te wypadające kosmyki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga mi nie przypadła do gustu przez tą marynarkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łada peruka! Świetnie w niej wyglądasz.
    Ja akurat nie lubię tej marynarki, moim zdaniem zabiła całą drugą stylizację :(
    Pierwsza jest ładna, ale chyba dałabym inną torebkę, może taką małą czarną ze sklepu Vinyl?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie ten kawalek, w ogole Artangles jako album wypadl naprawde dobrze 🥰 gratuluje zakupu okularow, sa obledne :D mam nadzieje, ze nie musialas za nie placic fortuny ;) w pierwszej stylizacji pozbylbym sie kurtki i wymienil torbe, chyba na ta co Elizabet-Mary proponuje :) super wygladaja te body z jenasami! Druga jest bardzo w moim stylu, okulary sa bardzo ladne. One nadal sa w sklepie? Marynarkę uwielbiam, za to torbe od LV bym wyjal na wierzch 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, po znajomości je kupiłam więc cena nie była kolosalna haha co do okularów to są nadal w sklepie!

      Usuń
  5. Super! Też lubię takie obszerne blezery :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są ładne, ja też kocham większe blezery, a ten z drugiej stylizacji jest moją ulubioną częścią garderoby na sd, najwięcej stylizacji mam właśnie z nimxd Pierwsza też jest ok, ale zgadzam się z elizabet-mary zmieniłabym torebkę na jakąś mniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałem tylko powiedzieć, że drugi look jest fantastyczny! Bardzo podoba mi się połączenie wielu brązów i materiałów:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!